MS Windows
briani 27239
Mine ikoner er forsvunden fra skrivebordet~
Fra : Morten

Dato : 01-06-04 20:28

Hej

Alle mine ikoner er pludselig forsvunden fra skrivebordet i min Windows Xp.
Windows har to brugere men det er kun den ene bruger der har problemet.

Er der nogen der har en løsning ?

Morten

Fra : ///JJ

Dato : 01-06-04 20:41

Morten wrote:
> [...]
>
> Alle mine ikoner er pludselig forsvunden fra skrivebordet i min
> Windows Xp. Windows har to brugere men det er kun den ene bruger der

Måske - Man kan vælge at vise/skjule sine desktop-ikoner ved hjælp af dette:

Højreklik på desktop - vælg "Arrange icons by..." - "Show Desktop Icons"

Kig om der mangler flueben udfor den sidste tekst

///JJ

Fra : Morten

Dato : 01-06-04 20:47

Tak for hjælpen