MS Windows
briani 27239
Kan ikke udpakke .bin og .cue-filer
Fra : Joachim

Dato : 01-06-04 19:07

Kære forum. Jeg har netop i forbindelse med formatering af min harddisk,
sikkerhedskopieret nogle vigtige filer til cd. Så langt så godt. Problemet
er bare at jeg ikke kan åbne disse igen. Hver gang jeg udpakker laver den
bare identiske filer. Så er man jo lige vidt. (bin og cue-filer)
Det skal nævnes at der ikke tidligere har været problemer med at udpakke
disse. Problemerne er først kommet EFTER at der er blever sikkerhedskopieret
til cd og at de skal udpakke herfra. (eller via kopiering til hardisk)
Bruger Isobuster (freeware)

Kan nogen hjælpe her?

På forhånd tak...

Fra : Sp@cey

Dato : 01-06-04 19:09

Har du prøvet med Daemon Tools?
Det er jo et cd image du har fået lavet.

Sp@cey

Fra : Joachim

Dato : 01-06-04 23:31

Ja, jeg har prøvet Daemon Tools, dog uden held. Men jeg er da kommet i tvivl
om den freeware version af Isobuster, måske kan være tidsbegrænset i
funktionalitet. Jeg har nemlig tidligere kunne udpakke de nævnte bin og
cue-filer. (fra harddisk)

Men den tid er ovre nu... ;o(

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-06-04 00:18

Hvis du har en Nero, kan den pakke filerne ud.

Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 01-06-04 21:09

kopier filerne til harddisken og se om ikke det virker.

--
Med venlig hilsen Eigil
eist7@webspeed.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-06-04 22:45

Kan freeware-versionen af IsoBuster godt udpakke?

Fra : Joachim

Dato : 01-06-04 23:35

> Kan freeware-versionen af IsoBuster godt udpakke?

Se andet indlæg..

Flere svar modtages med stor tak..

Fra : Eric

Dato : 02-06-04 08:25

"Joachim" <joachim@info.dk> wrote in news:c9j0ak$2ai8$1
@news.cybercity.dk:

> Se andet indlæg..
>

> Flere svar modtages med stor tak..

Jeg bruger Servant Salamander (filbrowser) til at udpakke mpg fra bin
filer, denne funktion er indbygget i de seneste versioner, måske værd at
prøve.
Man kan faktisk banke retur på en binfil og spille en mpg direkte (tager
dog lidt tid inden den er pakket ud).

Mvh
Erik

Fra : Joachim

Dato : 01-06-04 23:32

Ja, har prøvet at kopiere til harddisken FØR der udpakkes, men uden held.