MS Windows
briani 27239
W98SE Starter ikke
Fra : Nybegynder

Dato : 01-06-04 10:27

Efter at have forsøgt med at opgradere min gamle PC med en større HD (DELL
genbrug) starter min PC ikke op, selvom jeg har monteret den originale igen.

Under opstarten stopper den med 'verifying pool data'

Jeg har snart forsøgt en masse, og har 'rodet rundt' i BIOS.

Håber at en eller anden kan vejlede mig lidt.

På forhånd tak,

NB W98SE, Award Modular Bios, XA100 Plus bundkort

Fra : Fynbo

Dato : 01-06-04 15:51

"Nybegynder" <cfs2302@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber at en eller anden kan vejlede mig lidt.
>
> På forhånd tak,

> NB W98SE, Award Modular Bios, XA100 Plus bundkort

Load bios setup default.. Og Vent..Hav lidt tålmodighed.
Det kan godt ta lang tid at finde HD efter den har været ude og en anden i.
En anden mulighed er at hvis den ikke findwer den nye HD, så angiv den selv
med de data der står på disken..
Kan også være at bios ikke kan genkende den nye fordi den måske er for stor.
Kan ikke lige huske hvor linien går ang. størrelse, men måske en anden ved
det?

Fynbo