MS Windows
briani 27239
Bærbar Acer går død
Fra : Vagn Sørensen

Dato : 01-06-04 08:33

Efter 10 min - 1 time går computeren i coma - ingen taster reagerer, og
efter fornyet opstart kører den igen fejlfrit. Bios er opdateret - windows
xp er også opdateret. Hvad gør man ? Er det et windows problem eller et
hardwareproblem ?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 01-06-04 15:11

Vagn Sørensen skrev i en meddelelse...
> [...]
> og efter fornyet opstart kører den igen fejlfrit. Bios er opdateret -
> windows xp er også opdateret. Hvad gør man ? Er det et windows

Prøv at slå dvale og standby fra og se om det har noget effekt.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/