MS Windows
briani 27239
Arangere ikoner i Windows XP
Fra : Ole Sørensen

Dato : 31-05-04 15:18

   Hej Alle

   Jeg er lige, for Gud ved hvilken gang, kommet til at trække
proceslinjen op til at fylde havldelen af skærmen, med det resultat at
alle ikoner ligger i et stort rod
Findes der et program / en metode der kan kuske ikonernes placering?
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

Ved direkte svar: erstat x med o i efternavn

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-05-04 15:45

Du kan låse proceslinjen. Højreklik på den, og vælg Lås proceslinjen. Så
bliver den, hvor den er.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-06-04 11:41

On Mon, 31 May 2004 16:45:11 +0200, "Jens Jensen"
<hansemannæluchter@mail.dk> wrote:

>Du kan låse proceslinjen. Højreklik på den, og vælg Lås proceslinjen. Så
>bliver den, hvor den er.

Vil kunne bruges som løsning indtil jeg finder en der er bedre
Takker for svaret.

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-06-04 12:26

Nå, jeg troede, det netop var det, du ønskede.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-06-04 13:16

On Tue, 1 Jun 2004 13:26:08 +0200, "Jens Jensen"
<hansemannæluchter@mail.dk> wrote:

>Nå, jeg troede, det netop var det, du ønskede.

Det er også, men der vil stadigvæk gå ged i ikonernes placering hvis
man skifter opløsning. Det jeg gerne vil have, er et program der kan
"huske" hvor ikonerne var placeret, gerne med mulighed for at angive
forskellige opløsniger (1280x1024, 1024x768, osv.)
Desuden skal man låse proceslinjen op hver gang man får et nyt ikon i
hurtigstart menuen, ændre længden (for at undgå » tegnet) låse
proceslinjen igen.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 01-06-04 13:27

On Tue, 01 Jun 2004 14:16:24 +0200, Ole Sørensen
<ole.sxrensen@adslhome.dk> wrote:

> Det jeg gerne vil have, er et program der kan
>"huske" hvor ikonerne var placeret, gerne med mulighed for at angive
>forskellige opløsniger (1280x1024, 1024x768, osv.)

Måske kan du bruge dette program ?

http://www.snapfiles.com/get/iconrestore.html

--
<fjern to fra email-adressen>