"witten" <wittenNOSPAM@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:40bae9b5$0$432$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej
> Jeg har brug for lidt hjælp
> Kører Xp ,pentium III 550 Mhz ,256 Mb ram,
> printer cannon bjc 4300
> Aller drivere er in installeret + opdateret, alt er opdateret og
> reinstalleret, men stadig når jeg vil udskrive et dok , uanset hvilken
type,
> så tænder printeren og alt går i stå vedr udskrivningen, efter en stykke
tid
> kommer der en popup at dok ikke kunne udskrives ,prøv at køre
fejlfinding,,
> det har jeg prøvet og intet af dette kunne afhjælpe problemet,,
>
> mvh
> jørgen
Hej Jørgen!
Har du kontrolleret printeren for: papir i klemme, manglende blæk m.m..?
Kigget efter "gule spørgsmålstegn" i /denne computer/ hardware/
enhedshåndtering/ ? Jeg bruger også en Canon. Den kører stabilt og uden
problemer, men ny-installation kan være tricky, hvis du ikke følger
instruktionen meget nøje.
Jeg foreslår: Fjern printerkablet, afinstaller printeren, genstart, og hent
ny driver:
http://software.canon-europe.com/Printers/Bubble_Jet_Printers/BJC4300404.asp
gem på skrivebord, extract med winzip til ny folder på skrivebord, og
installer. Følg programmets installations-anvisning meget nøje, og tilslut
ikke printerkablet, før programmet forlanger det. Håber det klarer dit
problem.
Held og lykke! John
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (
http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.693 / Virus Database: 454 - Release Date: 31-05-04