MS Windows
briani 27239
indeo video playback?
Fra : /Ole

Dato : 30-05-04 10:42

Hey.

JEg får en melding om, at jeg mangler et Indeo Codec. Det enesete, jeg kan
finde, er et, jeg skal betale 14.95 $ for. Kan det passe? Egentlig synes jeg
ikke, jeg direkte mangler det, men der er da noget, jeg ikke kan afspille.

Nogen, der ved, om det kan hentes uden at man skal tilat betale for det?

/Ole

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-05-04 13:28

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen, der ved, om det kan hentes uden at man skal tilat betale for det?

++++++++++++++++++++++

Hej Ole.

Jeg ved ikke om det er det samme codec, jeg har et der hedder "Intel Indeo
Video" det høre med i ACE Mega Codecs Pack, som du kan hente her
http://ace.subpage.net/
Det er et forsøg værd, men være lige opmærksom på hvad du installere fra ACE
Mega Codecs Pack, der følger meget med, som man ikke har brug for, men du
kan selv krydse af hvad du vil have.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk