MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvem kan åbne en fil´, hvor partitionen er~
Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 30-05-04 08:06

Jeg har en masse jpg fil som er billeder af min søn, de er genskabt af
easyrecovery, men de er ikke sådan lige til at åbne mere.
Jeg har prøvet at omdåbe filerne til jpeg, ja jeg ved ikke så meget om at
åbne filer, jeg håber nogen her har et godt bud.
Jeg har lagt et eksempel i binaer

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-05-04 09:19

"Jens Jacob Buus" <jjbuus12@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har prøvet at omdåbe filerne til jpeg, ja jeg ved ikke så meget om at
>åbne filer, jeg håber nogen her har et godt bud.

Jeg ved ikke hvad omtalte fil indeholder, men det er i hvert fald ikke et billede i JPEG format

Hvis det er billeder du forsøger at redde fra en disk der er re-partitioneret og reformatteret har du desværre et alvorligt
problem. På et-eller-andet tidspunkt er dine billedfiler åbenbart overskrevet med nye data, og i så fald er de tabt...

<mlr>

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 30-05-04 22:11

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem. På et-eller-andet tidspunkt er dine billedfiler åbenbart
overskrevet med nye data, og >i så fald er de tabt...

Nej det er pointen med gendannelsesprogrammer, nogle er i stand til at
genskabe flere partioner tilbage (Hævder producenterne, og selv
linux-brugere "wiper" eller noget ligende deres hd mindst 5 gange for at
være sikker på nul gendannelse.)

Størelsen passer meget godt med de billeder jeg mangler, men jeg kan jo ikke
sige om der mangler et par byte par hver fil.

Fra : emj

Dato : 30-05-04 09:23

On Sun, 30 May 2004 09:05:37 +0200, "Jens Jacob Buus"
<jjbuus12@stofanet.dk> wrote:

>Jeg har en masse jpg fil som er billeder af min søn, de er genskabt af
>easyrecovery, men de er ikke sådan lige til at åbne mere.

Det var da også nogle sindsyge lange filnavne, du har gang i.
Mon ikke, at det er åsagen til at det er så svært for
gendannelsesprogrammet at genskabe dem?
Hilsen emj

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 30-05-04 22:07

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det var da også nogle sindsyge lange filnavne, du har gang i.
> Mon ikke, at det er åsagen til at det er så svært for
> gendannelsesprogrammet at genskabe dem?

Det var da et bud, men gendannelsesprogrammet kommer med en fejlmedelse hvis
det ikke lykkes. Desuden er det netop gendannelsesprogrammet der har
re-generet navnet.