MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
HJÆÆÆÆÆÆLP !!
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-04 21:55

Hey alle..

Efter reinstalering af genboen's pc grundet adware og browser hijack er
følgende problem fremstået..

Instalerede XP med sp1 og efter den var færdiginstaleret ville jeg på
windowsupdate.microsoft.com for at hente de sikkerhedspakker der nu en måtte
være.. det ville den dog ikke.. efter lidt roden frem og tilbage fandt jeg
ud af at ALLE MS sider enten nægter den eller er langtid om og hente mens
alle andre sider som dmi.dk eller yahoo.com osv. virker fint..

Hva kan problemet være ? det virkede før.. det eneste jeg har gjort
anderledes er at reinstalere det med en xp med sp1 ...

Fra : Torben

Dato : 30-05-04 07:07

"testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hva kan problemet være ? det virkede før.. det eneste jeg har gjort
> anderledes er at reinstalere det med en xp med sp1 ...

Og dato og årstal er rigtige.
--
Mvh Torben

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 17:28

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> wrote in message

> "testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jups..