MS Windows
briani 27239
Genvej i genvej!!!
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-05-04 18:28

Hej NG

I gamle dage kunne man via en bat fil udføre forskellige kopmmandoer, og
brugte man "Call" kommandoen kunne man starte en bat inde i en bar fil, når
den kladte bat fil var udført vendte den så tilbage til den opridnelige og
kørte færdig.

Jeg tænkte om genveje kunne noget af det samme...

Det jeg gerne vil:
Når jeg starter et program via en genvej, vil jeg gerne have denne genvej
starte en anden genvej hvor jeg har lagt en cmd kommando ind i... den sidste
genvej skal udføres inden programmet startes...

Ja, jeg kan naturligvis gøre det manuelt, men ligger den i programmets
genvej glemmer man det jo aldrig...

Håber nogen kender til det

JR

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 28-05-04 18:54

Kan du ikke bare lave en gammel .bat fil og så lave en genvej til den?

Ja, så længe man kan huske de gamle DOS-kommandoer kan man stadig klare det
meste

/Rune

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-05-04 23:23

Jo, men det kommer man jo ikke vidre med Windows af