MS Windows
briani 27239
Win XPPro + Windows Server 2003
Fra : rsl

Dato : 28-05-04 17:32

Hej
Jeg skal have Win XPPro + Windows Server 2003 på min maskine (hver sin HDD
partition)
hvad skal installeres først, for at det kommer til at køre?

Med venlig hilsen
René

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-04 19:20

"rsl" <gitte-rene@stofanet.dk> skrev :

>Jeg skal have Win XPPro + Windows Server 2003 på min maskine (hver sin HDD
>partition)
>hvad skal installeres først, for at det kommer til at køre?

Skulle være ligegyldigt, eftersom NT-systemer altid opretter
dualboot, hvis der er en Windows i forvejen.

Men vil du være helt sikker, så installerer man den ældste
windowsversion først og det må så være XP..
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk

Fra : rsl