MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dualboot
Fra : Martin Thunø

Dato : 26-05-04 17:33

Hej i gruppen.

En af mine venner vil gerne have oprettet en dualboot på sin PC. Han havde
planer om, at Win98Se skal køre på en 60Gb HDD og Win XP på en 120Gb HDD.
Kan en af jer skære en opskrift ud i pap hvordan man gør?

På forhånd tak
Martin.

--
Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Fra : Klaus

Dato : 27-05-04 22:24

"Martin Thunø" <martin.thunoe@REMOVEXXXteliamail.dk> skrev i en
meddelelse news:40b65575$0$529$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Martin.
>
> --
> Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Installer win98 på C:/ (60 GB disken). Installer derefter Xp på
120'eren. XP laver så selv dualboot-funktionen.
Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 08:14

vær opmærksom på at man ikke kan køre de enkelte OS systemer ved at slukkke
for den anden disk. Der bliver lagte en file på en af diskene, som begge
OSer skal bruge. Jeg troede jeg kunne opgradere fra W98 på én disk
installere w2k på en anden disk, overføre filerne og så formatere disken med
w98, men så kunne w2k ikke køre.

Poul B-H