MS Windows
briani 27239
XP - 'InCD'??
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 27-05-04 11:54

Ved opstart fremkommer en dialogboks med teksten:
"Kan ikke forbinde til filsystem. InCD service kører ikke"
Jeg finder intet vedr. 'InCD' i hjælpefilerne(?)
Hvad er 'InCD', og hvordan får jeg 'rettet fejlen'. hvis der er én??

--
(slet 'fjern' fra mail-adr.)
med venlig hilsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-05-04 12:03

InCD er et program til packet Writing www.nero.com

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 27-05-04 12:44

Ivan V. Klattrup wrote:
> InCD er et program til packet Writing www.nero.com

Mange tak - så ved jeg, hvor jeg skal fokusere indsatsen! :)

--
(slet 'fjern' fra mail-adr.)
med venlig hilsen

Fra : emj

Dato : 27-05-04 17:51

On Thu, 27 May 2004 13:44:11 +0200, Hans Henrik Hansen
<fjernh2vh@webspeed.dk> wrote:

>Mange tak - så ved jeg, hvor jeg skal fokusere indsatsen! :)
Du skal bare diable "InCd" i din startmenu
Hilsen emj

Fra : Zup Zuip

Dato : 28-05-04 15:07

Hans Henrik Hansen wrote:
> [...]
> Jeg finder intet vedr. 'InCD' i hjælpefilerne(?)
> Hvad er 'InCD', og hvordan får jeg 'rettet fejlen'. hvis der er én??

Afinstaller InCD, det er jo indbygget i XP, bare meget smartere.
InCD kommer fra Nero.

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-05-04 10:07

Er InCD's funktionalitet indbygget i XP? Det må være noget nyt.

Fra : Zup Zuip

Dato : 30-05-04 14:13

Jens Jensen wrote:
> Er InCD's funktionalitet indbygget i XP? Det må være noget nyt.

Ja, copy and paste -> Write files to CD.

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-05-04 21:23

Kan man også fjerne filerne vha. WXP, når de først findes på cd'en?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-05-04 21:53

"Zup Zuip" <cfv@fgh.fj> wrote in

> Afinstaller InCD, det er jo indbygget i XP, bare meget smartere.
> InCD kommer fra Nero.

Det er ikke det samme.
InCD fra NERO får din CD til at opføre sig som en floppy disk, man
kan altså skrive og slette som man lyster.

Det der er indbygget i XP er simpel CD-R brænding.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-05-04 07:27

Det var faktisk det, jeg forsøgte at få frem

Fra : Zup Zuip

Dato : 31-05-04 06:35

Henrik Stidsen wrote:

> Det er ikke det samme.
> InCD fra NERO får din CD til at opføre sig som en floppy disk, man
> kan altså skrive og slette som man lyster.
>
> Det der er indbygget i XP er simpel CD-R brænding.

OK, men det kan da bruges hvis man ikke bruger det med at slette enkelte
filer.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-05-04 15:19

"Zup Zuip" <cfv@fgh.fj> wrote in

> OK, men det kan da bruges hvis man ikke bruger det med at slette
> enkelte filer.

Ja, det kan brænde CD'er - og er iøvrigt langt fra verdens bedste til
det :)