MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
.NET framework - automatisk login?
Fra : Sven

Dato : 27-05-04 02:30

Hej.
Efter jeg har opgraderet min WindowsXP SP1 med Microsoft .NET Framework 1.1
(+ dansk sprogpakke), så stopper den ved login skærmen ved boot. Da der kun
er min egen konto at logge på, ville jeg gerne have, at den automatisk
loggede ind, så den er køreklar. Jeg havde gjort "etellerandet" for at få
den til det inden .NET opdateringen, men jeg kan ikke huske hvad det var.

Sven

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-05-04 02:47

Sven skrev:

> [...]
> skærmen ved boot. Da der kun er min egen konto at logge på,
> ville jeg gerne have, at den automatisk loggede ind, så den er

Prøv:
http://www.google.com/groups?&as_umsgid=c44uqg.2sc.1@tgm.dyndns.dk

--
Hilsen