MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP: Åbne programmer vises ikke konsekvent ~
Fra : Mr_Smith

Dato : 26-05-04 16:38

Jeg har en række programmer som åbner ved opstart og vises med et ikon i
systembakken såsom antivirus, program til tjek af email osv.

Det er bare ikke altid at disse programmer vises i systembakken til trods
for at jeg ved ctrl+alt+del kan se at de kører under processer. Det er som
regel de samme programmer det drejer sig om fra gang til gang.

Har det noget med brugere at gøre? Jeg har kun én bruger på maskinen, nemlig
Administrator (mig!).

//smith

Fra : Michael

Dato : 26-05-04 17:08

Er "Skjul inaktive ikoner" slået til?
Check: Start -> Indstillinger -> Proceslinje og menuen Start
Fjern hak ved "Skjul inaktive ikoner"

Fra : Mr_Smith

Dato : 27-05-04 19:49

"Michael" <cybermike@ofir.dk> wrote in message
> Er "Skjul inaktive ikoner" slået til?
> Check: Start -> Indstillinger -> Proceslinje og menuen Start
> Fjern hak ved "Skjul inaktive ikoner"

- Hjælper ikke. Der plejer også at være sådan en pil som man kan klikke på,
hvis inaktive ikoner er skjulte. Det er der ikke.

//smith

Fra : emj

Dato : 26-05-04 22:10

On Wed, 26 May 2004 17:37:37 +0200, "Mr_Smith" <no@emailatall.moc>
wrote:

>Det er bare ikke altid at disse programmer vises i systembakken til trods
>for at jeg ved ctrl+alt+del kan se at de kører under processer. Det er som
>regel de samme programmer det drejer sig om fra gang til gang.

Højreklik til højre for uret og vælg "tilpas beskeder"
Hilsen emj

Fra : Mr_Smith

Dato : 27-05-04 19:51

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> wrote
> Højreklik til højre for uret og vælg "tilpas beskeder"
> Hilsen emj

- Hjælper desværre ikke....

//smith