MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ikoner på proceslinie
Fra : Peter Jensen

Dato : 26-05-04 11:23

Hej,

Kører Windows XP. Hvorfor kan jeg ikke trække mine ikoner ned på proces
linien så de står umiddelbart til højre for Start knappen ? Når jeg trækker
ikoner der ned (eks. Word) sker der INTET

Nogle bud ?

Fra : Torben

Dato : 26-05-04 14:26

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> linien så de står umiddelbart til højre for Start knappen ? Når jeg
trækker
> ikoner der ned (eks. Word) sker der INTET

Har du sat flueben i vis hurtig start?
--
Mvh Torben

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-05-04 14:36

TAKKER

Fra : preben nielsen

Dato : 26-05-04 14:33

> [...]
> linien så de står umiddelbart til højre for Start knappen ? Når
jeg trækker
> ikoner der ned (eks. Word) sker der INTET

Ja, du har ikke aktiveret Hurtig-start toolbaren ;)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk