MS Windows
briani 27239
Problemer med et program
Fra : Mig

Dato : 26-05-04 05:05

Hvem har en løsning på det her problem.

Jeg har lidt problemer med følgende program "Windows Media Encoder"

Den vil ikke køre mere, hvordan får jeg det rettet, det vil sige, hvor
finder jeg det program henne, sådan at jeg kan installere den igen....

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-05-04 05:57

Mig skrev:

> [...]
>
> Den vil ikke køre mere, hvordan får jeg det rettet, det vil sige, hvor
> finder jeg det program henne, sådan at jeg kan installere den igen....

Det kan downloades her
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/encoder/default.aspx
Om det hjælper på dit problem at geninstallere programmet, er en anden sag.

--
Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".