MS Windows
briani 27239
Pop-up reklamer!
Fra : Kenneth & Tanja

Dato : 24-05-04 17:50

Kan nogen hjælpe mig med at program som forhindrer at der konstant kommer
mega mange reklamer op på skærmen, det er vildt belastende!!

Kenneth

Fra : Lundsteen

Dato : 24-05-04 17:54

"Kenneth & Tanja" skrev i en meddelelse
..
> Kan nogen hjælpe mig med at program som forhindrer at der konstant kommer
> mega mange reklamer op på skærmen, det er vildt belastende!!
>
> Kenneth

Hej Kenneth.

Jeg bruger selv Google toolbar, som har indbygget popup-killer...virker
fortrinligt.
http://toolbar.google.com/

Mvh. Andreas

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-05-04 18:32

Lundsteen skrev i en meddelelse...

> Jeg bruger selv Google toolbar, som har indbygget
> popup-killer...virker fortrinligt.
> http://toolbar.google.com/

Du skal bare huske at installere den engelske version. Popup-killeren er
f.esk. ikke med i den danske version.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Steen Jensen

Dato : 24-05-04 18:10

"Kenneth & Tanja" <k-t@stofanet.dk> wrote in

> Kan nogen hjælpe mig med at program som forhindrer at der konstant kommer
> mega mange reklamer op på skærmen, det er vildt belastende!!

Udover Google Toolbar, der nævnes af Andreas (kender den ikke selv), så
kunne du prøve at installere en ekstra browser - både Opera og Firefox har
pop-op killere...og begge er gratis.

Du kan sagtens have flere browsere installeret på din computer, dem du ikke
bryder dig om, kan du nemt af-installere bagefter

Opera - http://www.opera.com/

Firefox - http://www.mozilla.org/products/firefox/

--
Steen
Email minus 2

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-05-04 19:36

On Mon, 24 May 2004 18:50:17 +0200, "Kenneth & Tanja"
<k-t@stofanet.dk> wrote:

>Kan nogen hjælpe mig med at program som forhindrer at der konstant kommer
>mega mange reklamer op på skærmen, det er vildt belastende!!

Ud over popup killeren, bruger selv Google toolbar

http://toolbar.google.com/

Så tjek lige din computer for add ware

med fx add aware http://www.lavasoft.de/

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 24-05-04 22:24

Hej Kenneth,

> Kan nogen hjælpe mig med at program som forhindrer at der konstant
> kommer mega mange reklamer op på skærmen, det er vildt belastende!!

Jeg kan anbefale Crazy Browser - ligner Internet Explorer på en prik og er
gratis.

Link:
www.crazybrowser.com

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-05-04 10:06

> [...]

> Kan nogen hjælpe mig med at program som forhindrer at der konstant kommer
> mega mange reklamer op på skærmen, det er vildt belastende!!

Kommer reklamerne når du browser på internettet, eller kommer de også
"umotiveret" på din PC?

Mange programmer (herunder de gratis versioner af Kazaa og fx DivX fra
divx.com) er reklamefinancierede, så her kan du ikke umiddelbart slå
reklamerne fra, hvis du ikke vil betale for programmerne.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 25-05-04 11:34

Hej Jesper,

> Mange programmer (herunder de gratis versioner af Kazaa og fx DivX fra
> divx.com) er reklamefinancierede, så her kan du ikke umiddelbart slå
> reklamerne fra, hvis du ikke vil betale for programmerne.´

I dette tilfælde kan Kenneth vil med fordel benytter sig af...

Spybot:
http://download.com.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2

AD-Aware:
http://download.com.com/3000-8022-10214379.html?tag=lst-0-1

Disse to programmer dækker godt over hinanden og det den ene ikke finder -
finder den anden.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-05-04 11:43

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> wrote in

> [...]
> http://download.com.com/3000-8022-10214379.html?tag=lst-0-1
>
> Disse to programmer dækker godt over hinanden og det den ene ikke

Joeh - men for nyligt blev jeg bedt om at fjerne reklamer etc fra en PC, og
jeg kørte bla. Ad-Aware, der fandt nogle komponenter fra GAIN, som jeg bad
den fjerne. Da jeg så forsøgte at starte Kazaa op, fik jeg at vide, at de
reklamerelaterede dele af dimsen var blevet fjernet, og at Kazaa derfor
ikke kunne starte.

Fra : John

Dato : 25-05-04 12:01

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> den fjerne. Da jeg så forsøgte at starte Kazaa op, fik jeg at vide, at de
> reklamerelaterede dele af dimsen var blevet fjernet, og at Kazaa derfor

Her er det så, man ka' vælge Kazaa Lite (gratis og reklamefri):

http://www.chip.de/downloads/c_downloads_8833978.html

Mvh John

---

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-05-04 12:12

"John" <nogen@tdcspace.dk> wrote in

> Her er det så, man ka' vælge Kazaa Lite (gratis og reklamefri):
>
> http://www.chip.de/downloads/c_downloads_8833978.html

mange tak :)