MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win Update for XP pro vil ikke!
Fra : Ken

Dato : 24-05-04 13:43

Hej alle,

Jeg har en Win XP Pro installation på en bærbar. Når jeg tjekker den på Win
Update mangler jeg adskellige vigtige opdateringer.

Disse downloades - installeres og ofte genstartes Pcén. Men efter genstarten
er de opdateringer der netop burde være installeret der bare ikke!!! Jeg har
prøvet flere gange med samme resultat - også med andre opdateringer på win
update.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der sker?

mvh
Ken

Fra : Allan / Kolding

Dato : 25-05-04 22:08

Jeg har oplevet det samme med Norton Antivirus 2004.
Det hjælp med en ny install. af programmet.

Måske er der en fejl i din Windows ??
Så måske en frisk install. af XP ville hjælpe.

--
MVH. Allan / Kolding

Prøv noget nyt !! Uden dumme regler m.v.
http://www.salgauktion.dk/auktion/index.php

KLIP