MS Windows
briani 27239
Firewall indstillinger i XP
Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 24-05-04 16:08

Hej NG

Har nogle bekendte som kører WinXP, har hjulpet dem efter et virusangreb, og
har i den forbindelse aktiveret XP`s indbyggede firewall, det ser jo ud til
at fungere ok. Men jeg ville gerne have mulighed for at åbne lukke enkelte
porte , kan nogen give mig et hint, eller henvise til rellevant lekture
omkring den indbyggede fw?

--
/Sv-E
Fjern fjern ved direkte svar !!

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-05-04 10:32

On Mon, 24 May 2004 11:07:37 -0400, Svend-Erik Kjær Madsen wrote:

> [...]
> porte , kan nogen give mig et hint, eller henvise til rellevant lekture

Der er lidt her:

http://www.adsltips.dk/xpfirewall.php

Det kunne måske være en start. Du skal dog være klar over at XP's firewall
kun blokere for trafik der kommer ude fra.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 24-05-04 16:55

Mandag den 24. maj 2004 05:32 kastede Martin Schultz sig over knapperne og
skrev:

> Det kunne måske være en start. Du skal dog være klar over at XP's firewall
> kun blokere for trafik der kommer ude fra.
>
> Martin

Takker for linket, at blokkere trafik udefra er indtilvidere ok.