MS Windows
briani 27239
finde gendannede filer
Fra : Hans

Dato : 23-05-04 21:10

Hej.

Jeg har fået et lidt dumt problem.

Jeg har gendannet nogle billeder fra papirkurven, men kan nu ikke finde dem
og kan ikke huske hvor de lå oprindeligt.

Jeg har prøvet at søge på hvad jeg mente var filnavn/del heraf, men uden
held.

Findes der evt en slags log-fil vedr. papirkurv eller hva' gør jeg ?

Kører Win2000 Pro.

Mvh
hans

Fra : emj

Dato : 23-05-04 21:34

On Sun, 23 May 2004 22:09:58 +0200, "Hans"
<erlfjerndette@post.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har prøvet at søge på hvad jeg mente var filnavn/del heraf, men uden
>held.
det er vel jPG-filer
Brug søgefunktionen og skriv
*.jpg
Så dukker alle dine jpgfiler op
Hilsen emj

Fra : Hans

Dato : 23-05-04 22:04

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så dukker alle dine jpgfiler op
> Hilsen emj

Ja - og dem er der desværre bare rigtig rigtig mange af

Mvh
Hans

Fra : Søren Blom

Dato : 23-05-04 22:12

"Hans" <erlfjerndette@post.cybercity.dk> skrev
> Ja - og dem er der desværre bare rigtig rigtig mange af

Så går ind i vis, store ikoner, så kan du jo se indholdet af de filer søg
finder til dig.

Men har du være inde i papirkurven og valgt gendan til nogen filer, så
bliver de gendannet tilbage til den placering de er slettet fra. Der er ikke
rigtig andet at gøre end at gå dine filer igennem.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Hans

Dato : 23-05-04 22:23

> [...]
ikke
> rigtig andet at gøre end at gå dine filer igennem.

SUK - men tak for hjælpen.

Mvh
hans

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-05-04 23:34

Lær at bruge søgefunktionen i Windows.

Fra : SimSalaBim

Dato : 24-05-04 08:13

Man kan også søge avanceret hvis man ved hvilken dato de er fra, eller
begrænse søgningen til en bestemt størrelse.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-05-04 08:25

On Mon, 24 May 2004 09:12:33 +0200, "SimSalaBim"
<carsten1962@hotmail.com> wrote:

>Man kan også søge avanceret hvis man ved hvilken dato de er fra, eller
>begrænse søgningen til en bestemt størrelse.

Kunne man ikke få dig til at medtage lidt af det indlæg du svarer på?
Når newsserveren vælger at rydde op i indlæggene fremstår dine indlæg
som totalt ubrugelige, da ingen længere aner hvad du har svaret på.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : preben nielsen

Dato : 24-05-04 09:22

> [...]

> Jeg har gendannet nogle billeder fra papirkurven, men kan nu
ikke finde dem
> og kan ikke huske hvor de lå oprindeligt.

Du har først slettet dem, så gendannet dem. Du ved ikke hvad de
hedder eller hvor de oprindelig lå. De kan næppe være vigtige
lol

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk