MS Windows
briani 27239
Dualboot XP Home/Professionel: fjerne Prof~
Fra : Hans Paulin

Dato : 23-05-04 11:02

Jeg har dualboot med XP Home/Professionel; hvordan fjerner jeg
"Professionel"?
Hans

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-05-04 17:31

"Hans Paulin" <12345@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har dualboot med XP Home/Professionel; hvordan fjerner jeg
> "Professionel"?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
+++++++++++++++++++

Hej Hans.

Er de installeret på hver sin harddisk?
--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-05-04 20:31

Jørgen Nielsen skrev:

> "Hans Paulin" <12345@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Er de installeret på hver sin harddisk?

Nej, de ligger på den samme harddisk
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-04 20:54

"Hans Paulin" <12345@tiscali.dk> skrev :

>Nej, de ligger på den samme harddisk

Højreklik på Denne
computer => Egenskaber => Avanceret => (resten bliver på engelsk,
så du må selv oversætte til dansk) Startup and Recovery => sæt
tiden til 0 i Time to display boot menu.
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-05-04 04:32

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Højreklik på Denne
> computer => Egenskaber => Avanceret => (resten bliver på engelsk,
> så du må selv oversætte til dansk) Startup and Recovery => sæt
> tiden til 0 i Time to display boot menu.

Dét ku jeg godt finde ud af; tak; nu skal jeg ikke sidde og vente 30
sekunder!

Men det fjerner vel ikke Professionel?

Kan man gøre dét på nogen måde?
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-05-04 15:50

"Hans Paulin" <12345@tiscali.dk> skrev :

>Men det fjerner vel ikke Professionel?
>
>Kan man gøre dét på nogen måde?

Nej, det fjerner bare valgmuligheden.

Nu skriver du at det er på samme disk, men er det også samme
partition?

Hvis det ikke er samme partition, så skulle du blot kunne slette
windowsmappen, så er langt det meste væk.

Hvis det er på samme partition, så er det lidt farligere, for det
kan være svært at finde ud af, hvad der hører til hvad.