MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
drev opdatere ikke
Fra : Poul E M

Dato : 22-05-04 13:35

Hej Gruppe
Mit dvd drev vil ikke opdatere fil listen, når jeg sætter en skive i med
filerne xx1 - xx15 og bagefter xx16 - xx 30 vil den ikke opdatere listen men
viser stadig de filer fra den første cd.
Det virker heller ikke selvom jeg trykker F5. Jeg kører windows XP
Hilsen Poul E M

Fra : Leony

Dato : 22-05-04 17:59

In news:40af492c$0$299$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Poul E M typed:

> [...]
> listen men viser stadig de filer fra den første cd.
> Det virker heller ikke selvom jeg trykker F5. Jeg kører windows XP

HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Services/Cdrom/Autorun=1

Prøv at ændre denne nøgle i registreringsdatabasen.
Autorun skal ændres til 1 (den står sikkert på 0) - hvis den allerede
står til 1, så kan jeg desværre ikke hjælpe lige i øjeblikket.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Poul E M

Dato : 23-05-04 08:10

> [...]
> Autorun skal ændres til 1 (den står sikkert på 0) - hvis den allerede
> står til 1, så kan jeg desværre ikke hjælpe lige i øjeblikket.

Der står desværre allerede 1
Hilsen Poul E M