Krydset / lige kabel ml. printserver og ro~
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 14:17

Hejsa.

Nogen, som kan give svaret på subj.? Synes ikke jeg kan finde svaret i
manualen. (HP OfficeJet 170X)

John Quist

Ved svar erstat 'snabelA' med @

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-06-04 14:57

John Quist skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Jeg kender ikke den omtalte server, men normalt vil det være et "lige
igennem" - det er det på min printserver (Edimax) - den tilsluttes på
samme måde som en PC.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-06-04 15:35

On Thu, 3 Jun 2004 15:16:43 +0200, "John Quist"
<johnqk'snabelA'.stofanet.dk> wrote:

> Nogen, som kan give svaret på subj.? Synes ikke jeg kan finde
> svaret i manualen. (HP OfficeJet 170X)

Hvis din router har en indbygget switch, skal det være lige
igennem. Ellers skal det være krydset.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/