Købe router som man selv kan lægge nyt sof~
Fra : Burns

Dato : 02-06-04 13:38

Jeg har kig på diverse Soekris boards og de ser alle meget spændende ud
(http://www.soekris.com/), hvis jeg selv ville lave en firewall og ADSL
router. Men jeg tænkte om der måske allerede var lavet en ganske almindelig
router ud fra samme platform? Altså... således at jeg lige kan tage en
backup af den nuværende software på routeren og så ellers bare ligge min
egen FreeBSD kompilering ned på routeren og eksperimentere selv?

Fra : Arne Møller-Hansen

Dato : 04-06-04 22:45

Hej!

Et par eksempler er :

GTA GB-200 http://www.rantek.dk/produkter/gta.htm

Intermate TrustGate 5:
http://www.intermate.dk/Web/InterWeb.nsf/(VIEWDOCSBYID)/DBF4EC7977B07925C1256D4A001A1F38?OpenDocument

Med venlig hilsen

Arne

(Der arbejder for distributøren af GTA firewalls, men udtaler sig for sig
selv. Jeg ved at link 1 er Soekris Net4501-baseret, og temmelig sikker på at
det konkurrerende produkt i link 2 er noget billigere i vejl. udsalgspris.
Du vil med sikkerhed i begge tilfælde komme til at betale mere for selve
boxen, end hvis du køber den direkte hos Søren Kristensen i Californien.)