OSX på gammel G4
Fra : Jan Holm

Dato : 01-06-04 16:34

Hej

Jeg har en ældre G4-400 mhz der pt kører 8.6.
Vil osx kører anstændigt på sådan en slæde ?
Jeg mener, den er ikke irriterende langsom, sløve
menuer og sådan genrelt langsom ?

Mvh
Jan Holm

Fra : arsten=20=C5gren=20

Dato : 01-06-04 16:59

Det vil køre helt fint.. Min ældste Mac lige pt er en 400 Mhz G3, og den
arbejder ganske udmærket med 10.3..! Og så har jeg en 450 Mhz G4, som er
næsten helt imponerende, syns jeg..! Der er ikke meget forskel på den og
så min 1 Ghz PowerBook..
Og - når du har vænnet til det nye system, vil du bare ALDRIG gå tilbage..

Mvh
Carsten Ågren

Fra : Bendt Lynge

Dato : 02-06-04 19:10

Jeg har installeret 10.3 på en iBook G3-366 MHz og det kører fint.
Sørg for at installere så meget RAM som muligt. Det er alle pengene værd.
Kig evt. forbi:
http://eshop.macsales.com/

Mvh
Bendt

Fra : Jan Holm

Dato : 03-06-04 00:17

Bendt Lynge wrote:
> Jeg har installeret 10.3 på en iBook G3-366 MHz og det kører fint.
> Sørg for at installere så meget RAM som muligt. Det er alle pengene
> værd. Kig evt. forbi:
> http://eshop.macsales.com/

Den har pt 192mb med får lige 512 mere inden opgraderingen.
704mb, burde kunne gøre det ,-))

Og tak for svarene

Mvh
Jan Holm