"Kraftwerk" i Vega.
Fra : Nitz

Dato : 03-05-01 00:24

Til oplysning for alle 80´er synth-fans, har jeg lige set at Karl Bartos
(tidligere medlem af Kraftwerk) spiller i Vega fredag d. 18/5. Han vil både
spille Kraftwerk-klasikkere, såvel som musik fra hans eget projekt Elektric
Music.
Opvermningen står ingen ringere end Mobile Homes for.
MVH
Nitz

Fra : Lars Rindsig

Dato : 03-05-01 01:22

Nitz <nitz@post.cybercity.dk> wrote:
>Opvermningen står ingen ringere end Mobile Homes for.
Har Bartos ikke godt nok produceret en af deres plader? Og hvad er Mobile
Homes i grunden? - Godt? Jeg har kun hørt navnet, ikke musikken.

--
Venlig hilsen Lars Rindsig

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-05-01 10:02

lrin@foo.bar (Lars Rindsig) wrote in <slrn9f1a2d.mq.lrin@foo.bar>:

>Har Bartos ikke godt nok produceret en af deres plader? Og hvad er Mobile
>Homes i grunden? - Godt? Jeg har kun hørt navnet, ikke musikken.

Mobile Homes? Er det ikke dem med hittet fra SAS reklamen - "You make the
sun shine" eller noget i den stil?

Det nummer er da noget rock/pop og ligger da langt fra hvad jeg ville
forvente af Bartos.

Kasper Damkjær

Fra : Nitz

Dato : 03-05-01 12:29

"Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sun shine" eller noget i den stil?
>
> Det nummer er da noget rock/pop og ligger da langt fra hvad jeg ville

Jo, det er dem fra SAS-reklamen. Mobile Homes opvarmede engang i senfirserne
for Nitzer Ebb i Saga. Deres stil er hen ad Camouflage/Depeche Mode, bortset
fra deres "Mobile Homes" album, hvor de prøvede guitarpoppen uden held. Det
er dette album der er produceret af Karl Bartos. Det er også fra dette album
SAS-reklamen stammer fra. Men nu er de tilbage til synthpoppen. Læs/hør mere
til dem her: http://www.themobilehomes.com/music.htm

Fra : Lars Rindsig

Dato : 03-05-01 17:33

Kasper Damkjær <kd42@hotmail.com> wrote:
>Mobile Homes? Er det ikke dem med hittet fra SAS reklamen - "You make the
>sun shine" eller noget i den stil?
Aner det ikke. Jeg har ikke noget fjernsyn.

>Det nummer er da noget rock/pop og ligger da langt fra hvad jeg ville
>forvente af Bartos.
Nåeh, hvis man lytter til den seneste Electric Music-plade (Karl Bartos'
"band"), *er* det faktisk guitarpop, der måske minder en smule om Teenage
Fanclub, når de ikke støjer så meget.

--
Venlig hilsen Lars Rindsig