Mac-spotting
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-05-04 20:24

DR1 nyhederne her til aften, indslaget om DNA-register i UK: De bruger
skal beige G3'ere til at lave DNA-profiler med (eller til registrering)

Jens

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 25-05-04 11:38

> DR1 nyhederne her til aften, indslaget om DNA-register i UK: De bruger
> skal beige G3'ere til at lave DNA-profiler med (eller til registrering)
> Jens

Jeg har ganske vist ikke selv set indslaget, men det lyder ikke helt
forkert. Jeg ved at en del dna sekventerings laboratorie maskiner netop
bliver styret fra en Macintosh. Jeg mener at det især er
sekventeringsmaskiner fra USA som man køber sammen med en Macintosh.

Fra : Morten Lind

Dato : 25-05-04 12:24

Henrik G. Jacobsen <nospam@brakmark.dk> wrote:

> [...]
> bliver styret fra en Macintosh. Jeg mener at det især er
> sekventeringsmaskiner fra USA som man køber sammen med en Macintosh.

Det der 32 clusterG4, de købte til DTU sidste år(?) skulle jo også
bruges til noget i den retning - biologisk forskning af en art
M.