BlueTooth telefoner
Fra : Anders Baden Nielsen

Dato : 22-05-04 08:44

Hej dk.edb.mac,

Er der nogen der kan anbefale nogle gode Bluetooth telefoner der fungerer
godt med OS X.

Jeg leder efter en telefon der er i stand til følgende:
€ at synkronisere iCal kalenderen på Mac'en med mobilen (Mac --> Telefon)
€ den skal kunne give påmindelser om aftalerne i kalenderen
€ sms'er skal kunne overføres til mac'en
€ menusystemet på telefonen skal desuden virke ok tjept og den skal have
hukommelse nok til at gemme en god del aftaler og sms'er.

Den må selvfølgelig gerne være ok billig - og det betyder intet om den
har kamera eller farveskærm.

Jeg håber der er nogen har gode erfaringer med Bluetooth telefoner og
Mac'en. CC helst evt. svar til min e-mail adresse da jeg ikke så ofte
tjekker gruppen...

På forhånd tak

Anders

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-05-04 09:08

Anders Baden Nielsen <abnFJERNTEKSTMEDSTORT@on.to> wrote:

> Hej dk.edb.mac,
>
> Er der nogen der kan anbefale nogle gode Bluetooth telefoner der fungerer
> godt med OS X.

De fleste i gruppen har vist gode erfaringer med Sony-Ericsson 68i og
610.
Specielt sammen med programmet Salling Clicker.

Har desværre ikke selv en endnu.
Prøv evt. at læse tilbage i gruppen.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Sebastian

Dato : 22-05-04 20:35

Anders Baden Nielsen <abnFJERNTEKSTMEDSTORT@on.to> wrote:

> Hej dk.edb.mac,
>
> Er der nogen der kan anbefale nogle gode Bluetooth telefoner der fungerer
> godt med OS X.
(...)

> Den må selvfølgelig gerne være ok billig - og det betyder intet om den
> har kamera eller farveskærm.
En T68i er nok det bedste valg. Men den har også farveskærm og
medfølgende højere strømforbrug. Du kan også går en generation tilbage i
tiden. En Ericsson T 39m eller R520 opfylder også dine kravspec og er nu
hvist på gaden til 400-500 kr. (altså ny uden SIM-lock).

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Anders Baden Nielsen

Dato : 29-05-04 12:15

On 22/05/04 9:44, in article BCD4D176.B2EE%abnFJERNTEKSTMEDSTORT@on.to,
> [...]

> Jeg håber der er nogen har gode erfaringer med Bluetooth telefoner og
> Mac'en. CC helst evt. svar til min e-mail adresse da jeg ikke så ofte

Tusind tak for svarene begge to. Jeg må ud at kigge på nogle telefoner -
glad for at det kan gøres for kun 400-500 kr.

Med venlig hilsen

Anders Baden Nielsen