ASUS P4C800 Deluxe onboard LAN problem?
Fra : DS04018

Dato : 02-06-04 11:39

Hej
Jeg har for nylig købt et ASUS P4C800 Deluxe bundkort med onboard 3COM
Gigabit LAN kort.
Jeg kan fint installere drivere til netkortet men når jeg sætter et kabel i
registrerer windows det ikke (not connected).
Kan det være en konfikt i windows eller er det en hardwarefejl??
Jeg kan lige nævne at et pci netkort virker fint på samme.

m.v.h.
Leif

Fra : pal

Dato : 04-06-04 22:14

Velkommen i klubben. Jeg havde samme problem oppe at vende for 4 mdr. siden.
Vi er flere herinde der har det samme problem. Ingen har kommet op med em
løsning på problemet. Brug du bare dit pci-kort.

Fra : Mickael

Dato : 05-06-04 23:09

Hos mig virker netkortet fint!

Kan det ikke være noget med indstillingerne - eks. hastigheden?

Mickael.

Fra : DS04018

Dato : 10-06-04 10:48

Hej

Det var nu mere af hensyn til garantien hvis det er en defekt på kortet vil
jeg da have skidtet ombyttet.

m.v.h.
Leif