AGP Pro
Fra : Helmar

Dato : 02-06-04 09:27

Sider lige og kiger på nogle nye boards, jeg ligger mærke til at nogle af
dem har AGP Pro og ander har APG x8, kan man smide et AGPx8 GFX Kort i en
AGP Pro og stadige få fuld udnyttles af den hurtige datatransfer mulighed på
GFX kortet? Eller er AGP Pro porten ikke lige så hurtig som AGP x8?

Henrik

Fra : Peter Pan

Dato : 02-06-04 20:40

"Helmar" <throm(remove)@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> AGP Pro og stadige få fuld udnyttles af den hurtige datatransfer mulighed

> GFX kortet? Eller er AGP Pro porten ikke lige så hurtig som AGP x8?

AGP Pro standarden hentyder på hvor meget strøm der kan trækkes ud af AGP
porten, og har ikke noget med hastigheden at gøre. Du kan altså både få AGP
4x og AGP 8x AGPpro slots.

AGP Pro findes i 2 udgaver, AGP Pro 110 og AGP Pro 50, som kan klare 110 og
50 Watt.

Mvh
Anders