Abit NF7-S rev2 eller AN7?
Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-05-04 00:17

Hejsa

Sidder lidt og kigger på bundkort, og jeg er rimeligt forelsket i Abits
kort.
Har så fundet frem til 2 stk.:
NF7-S rev 2.0 og
AN7 m. microGuru

? er så:
Det der AN7 microGuru, er der noget at hente i det, eller er jeg lige så
godt stillet med NF7-S?
Som jeg læser det, er hastighederne (DDR/FSB osv.) ens på de 2 kort..

Prisforskellen på de 2 er kun 30 kr. (NF7-S 757,- kr./AN7 787,- kr.), men
hvis der ikke er noget at hente alligevel kan de få kr. jo ligeså godt
spares og bruges på den obligatoriske cola.

Laziter laziter@NOSPAMmailme.dk (fjern NOSPAM)
Besøg mit Command & Conquer forum:
http://command-conquer.dyndns.dk/

Fra : marZmanDK

Dato : 30-05-04 16:34

Hvorfor ikke KV7 det skulle være bedere...

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-05-04 16:58

"marZmanDK" <admin@marzman.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke KV7 det skulle være bedere...

Pga. nForce2 chipsættet på NF7-S/AN7, der overclocking i farvandet og der
skulle nf2 chipsættet være et af de bedste.

Mvh
Benjamin