k7vza hvilken ram passer til
Fra : peter

Dato : 26-05-04 18:42

Jeg har et k7vza bundkort, som jeg nu har prøvet 3 forskellige ram
blokke til. Med samme resultat min maskine fryser efter ca 10 min. Jeg
har prøvet noname + performance samt en jeg havde lånt. Det har alle
været pc133 sd-ram 256 mb og 512 mb (512 fortrækkes) Håber nogle har
samme forældede bundkort med noget ram der virker. På forhånd tak.

Fra : Peter

Dato : 26-05-04 20:29

"peter" <knudsen9@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> været pc133 sd-ram 256 mb og 512 mb (512 fortrækkes) Håber nogle har
> samme forældede bundkort med noget ram der virker. På forhånd tak.

Min søns computer er med samme bundkort.Den frøs altid på samme sted i "Need
for Speed Porsche".
Problemet med den, var 2 x 256MB Ram. Med kun en blok 256 MB eller en 512MB
blok, vart der ingen problemer.
I øvrigt har vi brugt Kingston Ram.
At din computer fryser kan nu skyldtes så mange andre forskellige ting, at
du ikke skal låse dig fast på rammerne alene, men et eller andet sted skal
man jo begynde.
Når du er blevet færdig med at prøve forskellige ram sammensætninger, skal
du kaste dig over driver opdateringer, både til dit bundkort, grafikkort og
evt. lydkort.
Hjælper det heller ikke så prøv en bios upgrade.

Peter B