Driver til AGP på Soltek bundkort..
Fra : Robert

Dato : 24-05-04 18:24

Jeg har et Soltek SL75-KAV bundkort, hvor jeg forsøger at tilslutte mit ATI
Rage 128 grafikkort til. Systemet har fungeret godt, indtil nu hvor jeg har
formateret harddisken. Jeg har installeret 4 in 1 driverne, men jeg kan
stadig ikke installere "AGP-grafikkort". Har forsøgt med et andet kort uden
held, så nu kører jeg 16 farver.

Hvad pokker gør jeg. Har søgt rigtig meget på nettet uden at noget har
virket. Er ret depri....

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-05-04 18:32

"Robert" <svar_i_@gruppen.tak> crashed Echelon writing

> [...]
> driverne, men jeg kan stadig ikke installere "AGP-grafikkort". Har
> forsøgt med et andet kort uden held, så nu kører jeg 16 farver.

Du husker at installere driveren til grafikkortet?!

--
Bjarke Andersen

Fra : Robert

Dato : 24-05-04 20:31

> Du husker at installere driveren til grafikkortet?!

Tja - jeg tænkte at jeg jo for en sikkerhedsskyld lige kunne prøve at hente
driverne på ATI's hjemmeside igen, og nu er der sørme sket noget...

Nu er der ved opstart billede på skærmen indtil man kommer til
windows-logon. Herefter bliver skærmen sort, men det lyder som om at pc'eren
kører fint nok i baggrunden.Starter jeg op i fejlsikret tilstand kan jeg
også se mit grafikkort under "kontrolpanel - system", men der er åbenbart et
eller andet galt. Hvad er der nu sket??

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-05-04 21:55

"Robert" <(z)isl33392@tiscali.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> tilstand kan jeg også se mit grafikkort under "kontrolpanel - system",
> men der er åbenbart et eller andet galt. Hvad er der nu sket??

Grafikkortet er sat til en opsætning din skærm ikke bryder sig om? Er den
rigtige skærmdriver installeret?

--
Bjarke Andersen

Fra : Robert

Dato : 26-05-04 15:50

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk>
> Grafikkortet er sat til en opsætning din skærm ikke bryder sig om? Er den
rigtige skærmdriver installeret? >

Så fik jeg langt om længe det gamle p$# til at virke

Fik liv i fejlsikret tilstand og sat til minimal opløsning mv. Herefter
genstart, og nu kan den igen køre med god opløsning...