Browser
stl_s 3840
arlet 2470
at slette history i IE adress bar
Fra : Peter Holm

Dato : 03-06-04 21:51

Hvordan sletter man alt info der gemmes i adress baren i IE 6.0.
Jeg har forøgt under win xå Taskbar at 'remove records of recently accessed
dokuments and websites' og også Internet Options - Clear History i Explorer.
Men intet synes at kunne fjerne det som er lagret i adress baren.

Hvordan slettes denne history helt?

Mvh
Peter

Fra : John

Dato : 03-06-04 23:54

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Explorer.
> Men intet synes at kunne fjerne det som er lagret i adress baren.

'Slet alt offline indhold' er det vist (i /generelt/slet filer/) men du
kunne jo også vælge den lettere løsning, der automatisk kan slette, hvad du
måtte ønske, når browseren lukkes:

http://www.snapfiles.com/get/myiebrowser.html

Programmet fylder kun lidt, kan blokere det meste skidt (pop-up, pop-under
m.m.) og arbejder hurtigt. Brug lidt tid på opsætningen.

Mvh John

---

Fra : Peter Holm

Dato : 04-06-04 05:31

John wrote:
> "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> 'Slet alt offline indhold' er det vist (i /generelt/slet filer/)

Det virker desværre heller ikke. Der er stadig gemt adresser som popper frem
hvis jeg skriver en del af adressen i baren.

> [...]
>
> Programmet fylder kun lidt, kan blokere det meste skidt (pop-up,
> pop-under m.m.) og arbejder hurtigt. Brug lidt tid på opsætningen.

Thx - jeg vil dog helst undgå ad-ons.
Det må da kunne lade sig gøre at slette det.

Mvh
Peter

Fra : Torben

Dato : 04-06-04 07:10