Acrobat Reader - grrr...
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-06-04 18:36

Greetings!

Acrobat Reader åbner et IE-vindue når man klikker på en URL, men IE er
ikke default browser.

Er det AR der er egenrådig eller?

Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Poulsen

Dato : 03-06-04 19:07

Jesper G. Poulsen wrote:

> Er det AR der er egenrådig eller?

Min Acrobat Reader åbner links i Mozilla. Version 6.0.1 03-11-2003.

--
Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-06-04 08:42

Martin Poulsen skrev:

> Min Acrobat Reader åbner links i Mozilla. Version 6.0.1 03-11-2003.

Jeg har 5.1.0 17-9-2002 og har ingen umiddelbare intensioner om at
skifte den ud.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-06-04 19:15

> Acrobat Reader åbner et IE-vindue når man klikker på en URL, men IE er
> ikke default browser.

Hvad med at opsatere til Adobe Reader, mon det vil gøre en forskel ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-06-04 08:41

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvad med at opsatere til Adobe Reader, mon det vil gøre en forskel ?

Det ved jeg ikke. Acrobat Reader 5.1 kan iøvrigt det jeg har brug for.

Jesper G. Poulsen