Opfølgning på min søsters kat.
Fra : Helle

Dato : 03-06-04 17:40

Hejsa.

Som nogen af jer nok husker, så måtte min søster af med sin kat pga.
skilsmisse. Kæresten og jeg kørte den til Odense Kattehjem til Else Larsen
for nogle uger siden. Else har netop ringet til mig for at fortælle hvad der
siden er sket med Sofus.
Sofus var på kattehjemmet i knap en uge og brugte sin fulde charme overfor
dyrlæger, personale og andre katte. Der kommer et ungt par og falder pladask
for Sofus. De bor i Odense området. Sofus har det rigtig godt og løber ud og
ind og der hvor han kom hen har de en lille hunkat også. Han opfører sig som
om de har boet der altid. Det unge par er meget glade for ham og Sofus er
meget glade for dem. Så det var en stor sten der faldt fra mit hjerte da jeg
talte med Else. Dyrlægen var dog lidt ærgerlig over at det unge par ville
have Sofus for han brændte selv efter at få ham. Så der har været rift om
Sofus
Det er en meget idyllisk historie og jeg er glad for vi valgte denne
løsning. Bare det at Sofus ikke engang nåede at være på kattehjemmet i mere
end en uge!! De var alle enige om at det da godt nok var den mest
charmerende og fantastiske kat de længe havde set på kattehjemmet og hos
dyrlægen. Dejligt

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Interesseret i sundhed og velvære til både mennesker og dyr? -
Så klik ind på: http://www.flpshop.com/shop/shop_sydfyn

Fra : Denise

Dato : 03-06-04 18:05

Helle wrote:
> [...]
> i mere end en uge!! De var alle enige om at det da godt nok var den
> mest charmerende og fantastiske kat de længe havde set på

Hej Helle
Det var dog en dejlig udgang, godt du greb ind her. Så må vi håbe du også
kan tale din søster fra at få en anden kat senere .

--
Hilsen Denise

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-06-04 18:19

Hvor dejligt, Helle!

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 05-06-04 12:09

Hej

Det ser ud til hver gang du går igang, så for kattene du "afsætter" et godt
hjem. Jeg lover ihvertfald for at Simba og Jasmin har det godt !!!!

Johny P.

Fra : Helle

Dato : 05-06-04 12:25

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> wrote in message
> [...]
godt
> hjem. Jeg lover ihvertfald for at Simba og Jasmin har det godt !!!!

Hej Johny.

Ja jeg holder jo så meget af katte (og andre dyr) at jeg ikke kan bære hvis
ikke de har et godt hjem. Det glæder mig meget at Simba og Jasmin har det
godt. Michael spurgte netop til den anden dag om jeg havde hørt noget fra
Jer. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det er det rette hjem som de to er
kommet til. Skønt!
Hav det godt.

Mvh Helle