Anbefaling: Secret Window
Fra : Søren Andersen

Dato : 03-06-04 10:29

Har lige set Secret Window og jeg var meget positivt overrasket, det er en
kanon god historie og en herlig slutning. Johnny Depp viser endnu engang at
han er en skuespiller med meget stort tallent og jeg håber vi kommer til at
se meget mere til ham i fremtiden.

Den får nu ikke den gode omtale den efter min mening, og 6.2 er en smule
svag vurdering.
http://www.imdb.com/title/tt0363988/

Da jeg var inde i biffen og se "The day after tomorrow" var der trailer for
den, så der kan ikke gå lang tid før den kommer i biffen herhjemme

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 03-06-04 10:55

"Søren Andersen" <na@nospam.com> wrote in message
> [...]
for
> den, så der kan ikke gå lang tid før den kommer i biffen herhjemme

Den er rigtigt underholdende ja
Jeg vil også anbefale den til folk der holder af Johny Depp !

Men bevogt jer.... husk på det er en Stephen King historie

Mvh. Martin

Fra : Per

Dato : 03-06-04 12:25

> [...]
at
> han er en skuespiller med meget stort tallent og jeg håber vi kommer til

Vi var to King-fans der så den sammen og vi var begge skuffede. Specielt
slutningen var meget forudsigelig og skuffende. Filmen startede ellers ok

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 03-06-04 12:30

On Thu, 3 Jun 2004 13:25:08 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

> [...]
>slutningen var meget forudsigelig og skuffende. Filmen startede ellers ok

Det er en rigtig dårlig og kedelig film. Undgå den!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Søren Andersen

Dato : 03-06-04 12:39

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Det er en rigtig dårlig og kedelig film. Undgå den!

En udtalelse der ofte kommer fra et rigtig dårligt og kedeligt menneske :)

Fra : -V-

Dato : 03-06-04 17:06

Søren Andersen wrote:
> En udtalelse der ofte kommer fra et rigtig dårligt og kedeligt
> menneske :)

Nåh, ja.

Så når man siger, at man ææææælsker en bestemt film, så er man bare en stand
up guy?

-V-

Fra : Soulfood

Dato : 03-06-04 20:34

Jeg må sgu give Niels Søndergaard ret!
Da jeg havde set 50 minutter af den begyndte jeg at tænke, hvornår sker der
noget??? Og da den var slut sad jeg med den der følelse - Var det det?????

God aften

MVH
Brian/

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 03-06-04 20:48

On Thu, 3 Jun 2004 13:38:33 +0200, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
wrote:

>"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

>En udtalelse der ofte kommer fra et rigtig dårligt og kedeligt menneske :)

Det er muligt, jeg er både et dårligt og et kedeligt menneske, men det
er min ærlige mening om den film. De par timer, jeg brugte på at se
den, var rent spild af tid.

Det er sjældent, Johnny Depp er med i noget lort, men denne gang er
han.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-06-04 22:41

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 3 Jun 2004 13:38:33 +0200, "Søren Andersen" <na@nospam.com>
> wrote:
>
> Det er sjældent, Johnny Depp er med i noget lort, men denne gang er
> han.

Jeg kan også godt lide Johnny Depp, men synes nu tit han er med i ikke helt
i top film. F.eks. så var Pirates da ok, men totalt overvurderet, den var da
ikke mere end en ok film. Desperado 2, elendig, Johnny Brasco også ok, men
ikke mere end det. Secret Window tyder heller ikke på at være det store.
Ellers the Ninth Gate og Astronauts wife.

Mvh. Brian

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 03-06-04 23:47

On Thu, 3 Jun 2004 22:40:31 +0100, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@mail1.stofanet.dkREMOVETHIS> wrote:

>Jeg kan også godt lide Johnny Depp, men synes nu tit han er med i ikke helt
>i top film. F.eks. så var Pirates da ok

Overhovedet ikke.

> men totalt overvurderet, den var da
>ikke mere end en ok film.

Ikke engang det.

>Desperado 2, elendig

I den grad.

> Johnny Brasco også ok, men
>ikke mere end det.

Donny Brasco er okay, ja.

>Secret Window tyder heller ikke på at være det store.
>Ellers the Ninth Gate og Astronauts wife.

Ninth Gate er en elendig film.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim2000

Dato : 03-06-04 23:19

> Vi var to King-fans der så den sammen og vi var begge skuffede. Specielt
> slutningen var meget forudsigelig og skuffende. Filmen startede ellers ok

Sådan synes jeg meget ofte Stephen King film (og romaner) har det, det
virker som om at han på et tidspunkt bare vil være færdig og så bliver
slutningen lavet uden den store omhu eller bliver bare letkøbt eller banal
(fx IT).

mvh
Kim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 03-06-04 23:53

On Fri, 4 Jun 2004 00:18:39 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Sådan synes jeg meget ofte Stephen King film (og romaner) har det, det
>virker som om at han på et tidspunkt bare vil være færdig og så bliver
>slutningen lavet uden den store omhu eller bliver bare letkøbt eller banal

Stephen King har aldrig kunnet lave historier eller måske slet ikke
interesseret sig for det, men han er rigtig god til at skildre
personer. Det er muligt, europæiske instruktører kunne få noget godt
ud af ham.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-06-04 16:48

Niels Søndergaard wrote:

> [...]
> interesseret sig for det, men han er rigtig god til at skildre
> personer. Det er muligt, europæiske instruktører kunne få noget godt

Jeg vil ikke gå så langt som til at sige at han ikke kan lave historier.
Han har skrevet masser af glimrende historier. Men jeg 100% enig med dig
i at han er god til at skildre personer. Det er grunden til at jeg læser
hans bøger. Hans relativt banale horror/overtro-plots er ikke det
vigtige. En bog som "It" slutter ligegyldigt, men det er heldigvis ikke
slutningen der er det vigtige ved den bog. Det er beskrivelserne af
personerne.

/David

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-06-04 21:59

On Fri, 04 Jun 2004 17:47:39 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> [...]
>vigtige. En bog som "It" slutter ligegyldigt, men det er heldigvis ikke
>slutningen der er det vigtige ved den bog. Det er beskrivelserne af

En ting ved den bog har undret mig. Der er en sekvens, hvor en flok
drenge har sex med en mindreårig pige. Hvordan har han kunnet slippe
godt fra det i bornerthedens højborg, USA, i disse pædofilitider?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-06-04 22:41

Niels Søndergaard wrote:

> En ting ved den bog har undret mig. Der er en sekvens, hvor en flok
> drenge har sex med en mindreårig pige. Hvordan har han kunnet slippe
> godt fra det i bornerthedens højborg, USA, i disse pædofilitider?

Hmm. Godt spørgsmål!

/David

Fra : David T. Metz

Dato : 05-06-04 16:47

Niels Søndergaard wrote:
> Der er en sekvens, hvor en flok
> drenge har sex med en mindreårig pige. Hvordan har han kunnet slippe
> godt fra det i bornerthedens højborg, USA, i disse pædofilitider?

Drenge er ikke mænd ...

David

Fra : David T. Metz

Dato : 05-06-04 16:49

David Rasmussen wrote:
> En bog som "It" slutter
> ligegyldigt, men det er heldigvis ikke slutningen der er det vigtige
> ved den bog.

Det sidste udsagn er jeg enig i, men ellers må I alle tre have spist søm. It
løber da overhovedet ikke ud i sandet (bortset fra den temmelig tamme
tv-udgave af historien).

David

Fra : Koeffe

Dato : 16-08-04 22:32

"Søren Andersen" <na@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Har lige set Secret Window og jeg var meget positivt overrasket, det er en
> kanon god historie og en herlig slutning.

Jeg synes den var alt for forudsigelig. Der var også alt for mange hints,
hvilket gjorde det let at gætte plottet. Måske fordi det ikke er så længe
siden at jeg har set Identity. Og måske fordi jeg har set The Usual
Suspects.

--
Koeffe