Zang: Ole O.
Fra : White Rabbit

Dato : 03-06-04 00:01

De sædvanlige tekniske problemer her, så vi prøver igen - du skrev:

> [...] Det er påfaldende så mange pædofile, der i forskellige fora
> giver udtryk for, at børn skam er parate til seksuelle forhold ned i
> en ganske lav alder, ja, at de vil selv, som du udtrykker det.
> Mon der ikke er tale om en ønsketænkning fra den pædofiles side
> som forsøges projiceret over på barnet?

Jeg tror, at du har fuldstændig ret. Ligesom der nødvendigvis må være
tale om en særlig form for fremskreden psykose, når den pædofile
hører - ikke bare stemmer - men små stemmer, som indtrængende,
igen og igen, beder denne om at fremvise sin tissemand, betragte
barnets bryst, numse og kønsdele, beder om at røre ved samme.

Meget lidt har imidlertid vist at kunne dæmpe en så svær sindslidelse.
Hverken terapi eller medicin synes igennem tiden at have haft nogen
mærkbar effekt på et fænomen, der måtte opleves så virkeligt. Een ting
synes dog at hjælpe, ses der flere tegn på. Afholder patienten sig fra
privat omgang med børn, og antager denne på samme tid en autoritær
rolle i offentlige rum, vil ikke blot stemmerne hurtigt forsvinde,
men også med tiden de fysiske elementer, som frembragte disse.

Bagfra & på hovedet
msd

--
" Good mescaline comes on slow. The first hour's all waiting, and then
about halfway through its second hour, you start cursing the creep

Fra : Henri Gath

Dato : 03-06-04 01:27

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> rolle i offentlige rum, vil ikke blot stemmerne hurtigt forsvinde,
> men også med tiden de fysiske elementer, som frembragte disse.

Tak for kaffe.........

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-06-04 07:26

White Rabbit <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> wrote in

> [...]
> igen og igen, beder denne om at fremvise sin tissemand, betragte
> barnets bryst, numse og kønsdele, beder om at røre ved samme.

Ironi og sarkasme er glimrende virkemidler, jeg er bare ikke så sikker på,
at det hjælper alverden på dit argument her. Men i øvrigt er det imo op til
dig, den voksne, at udvise ansvar og dømmekraft - hvis vi for argumentets
skyld antager, at disse stemmers oprindelse er uden for dit eget hovede.

Formodentlig ville du ikke lade et barn føre din bil eller motorcykel,
uanset hvor meget det plagede, da barnet hverken fysisk eller psykisk var
klar - og heller ikke vidste, hvad det var ved at rode sig ud i (og efter
al sandsynlighed ville komme til skade). At dine seksuelle drifter (eller
små stemmer) fortæller dig det modsatte, når sagen drejer sig om seksuelle
kontakter med børn, er muligt, men det er her, du imo må vise, at du
virkelig holder af børn: nemlig ved at lade dem være i fred.

Whatever works!

Ole O.

Fra : Anita

Dato : 03-06-04 07:52

"White Rabbit" skrev

> De sædvanlige tekniske problemer her, så vi prøver igen

Alle dine indlæg er kommet frem her hos mig. Både det du selv postede og det
Martin postede. Og nu også dette. Tålmodighed er en dyd, som man si'r

Knus Anita

Fra : White Rabbit

Dato : 05-06-04 14:16

Ole O. skrev bl.a.:

> [...]
> drejer sig om seksuelle kontakter med børn, er muligt, men det er
> her, du imo må vise, at du virkelig holder af børn: nemlig ved at

Jeg vil aldrig forstå denne sammenligning. Mennesker dør i trafikken,
det gør ingen derimod, omfavnet af dem, de elsker. Vi kan begge finde
mange eksempler på mennesker, som er blevet ødelagte af ufrivillige,
sexuelle kontakter, men kom med bare eet, hvor barnet elskede og
følte sig fysisk tiltrukket af den voksne. Jeg holder ikke vejret,
for de findes simpelthen ikke derude.

Når du til sidst taler om at lade børn være i fred, kan det vel betyde
flere ting, men man kan kun ryste på hovedet, såfremt du mener, at vi
pædofile ikke bør være i nærheden af børn, for intet her opleves mere
usundt og, i enkelte tilfælde, psykisk destabiliserende, end netop en
sådan mangel på kontakt. Gør dig dog ingen forhåbninger - eller bange
anelser, kunne man også vælge at sige. Personligt ser jeg det seneste
skud på stammen, børn i al almindelighed, ligeså længe jeg måtte have
lyst til dette. Og det skal ingen [i øvrigt] blande sig i, som hun en
lille smule irriteret selv kan udtrykke det.

Sex, shrooms & psychedelic trance
PSW

--
http://community.webshots.com/s/image11/0/21/44/138002144dckTOf_ph.jpg

Fra : Ole Olsen

Dato : 05-06-04 14:49

> Jeg vil aldrig forstå denne sammenligning. Mennesker dør i trafikken,
> det gør ingen derimod, omfavnet af dem, de elsker.

Næ, men både trafikken og seksuelt misbrug af børn kan efterlade sine
ofre med ar på legeme og/ eller sjæl resten af livet.

> Vi kan begge finde
> mange eksempler på mennesker, som er blevet ødelagte af ufrivillige,
> sexuelle kontakter, men kom med bare eet, hvor barnet elskede og
> følte sig fysisk tiltrukket af den voksne.

At børn elsker voksne benægter jeg heller ikke. Din påstand om børns
fysiske tiltrækning af voksne er i mine øjne endnu et eksempel på en
projicering af dine egne lyster. Men den diskussion har vi taget een
gang, så den er vist overflødigt at gentage.

> [...]
> pædofile ikke bør være i nærheden af børn, for intet her opleves mere
> usundt og, i enkelte tilfælde, psykisk destabiliserende, end netop en

For hvem? Jeg er ærlig talt mere bekymret for børnenes ve og vel end for
din mentale velfærd. Og jeg tror fuldt ud, du ved, hvad jeg mener med at
lade børnene være i fred, det passer dig bare ikke at indse det.

> [...]
> lyst til dette. Og det skal ingen [i øvrigt] blande sig i, som hun en
> lille smule irriteret selv kan udtrykke det.

Måske kunne lovens lange arm have en anden mening? Alt efter hvad du
mener med 'ser', naturligvis.

Ole O.

Fra : vadmand

Dato : 05-06-04 19:53

"White Rabbit" <whiterabbit@blackhole.riot.eu.org> skrev i en meddelelse
> Ole O. skrev bl.a.:

White rabbit, du er en selvbedragerisk, kvalmende stakkel, der prøver at
lægge bolsjebovertræk over dine drifter, selv om du garanteret godt inderst
inde ved, at du gør børn fortræd.
Søg hjælp i stedet for at blive ved med at give os andre ivalme.

Per V.

Fra : C.F.B

Dato : 05-06-04 21:10

Davs Per V. Nu MÅ jeg altså vide det: HVOR er det du ser at WR skriver om
udøvelsen af sine drifter?

Jeg begriber ikke din fremturen og din agressivitet overfor manden, set i
lyset af dine
ellers fornuftige overvejelser ang. pædofili og af at han intetsteds har
skrevet at han udøver, endsige anbefaler at man udøver sex børn og voksne
imellem.

Du virker lidt som om at du gerne vil forstå og se objektivt på tingene og
at du vitterligt tror på at ikke alle pædofile er udøvende, men desværre
også som om at så snart "a real life pedophile" dukker op her i gruppen, så
dratter du ned på niveau med de andre ignoranter.

No offense, jeg kan jo SE at du har et nuanceret syn på sagen, derfor min
undren og mit spørgsmål.

Mvh.
Christian

Fra : vadmand

Dato : 05-06-04 23:13

"C.F.B" <123@nejtak.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrevet at han udøver, endsige anbefaler at man udøver sex børn og voksne

Tænk, det synes jeg, fremgår ganske tydeligt. Jeg gider ikke finde citater
frem, men han har flere gange givet udtryk for, at han har indtil flere
faste forhold til børn.

> [...]
> også som om at så snart "a real life pedophile" dukker op her i gruppen,

> dratter du ned på niveau med de andre ignoranter.

Udøvende pædofile som jeg opfatter WR som, har jeg ikke nogen forståelse
for, fordi jeg har haft deres ofre tæt inde på livet og kan gennemskue deres
vamle, selvbedrageriske snak om, hvor højt de elsker børnene, og hvor meget
børnene gengælder deres følelsser.

Jeg respekterer, at pædofile har de følkelser, men ikke at de giver efter
for dem. Jeg respekterer sågar lystmordere og nekrofile, så længe de holder
sig til fantasien.

> No offense, jeg kan jo SE at du har et nuanceret syn på sagen, derfor min
> undren og mit spørgsmål.

Du kan ikke have læst ret mange af WR's indlæg. Jeg har fulgt dem gennem
nogle måneder, og manden indgyder mig altså direkte fysisk ubehag ved sin
savlende måde at omtale sit forhold til børn på. (Jeg ville såmænd nok have
det lige sådan, hvis det var en hetero eller en bøsse, der omtalte sine
partnere på samme måde - men der er der dog mulighed for gensidighed, så det
ville jeg nok ikke protestere så voldsomt imod).

Per V.

Fra : Anita

Dato : 06-06-04 22:03

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev

> Du kan ikke have læst ret mange af WR's indlæg. Jeg har fulgt dem gennem
> nogle måneder,

Og havde du læst med længere end det, ville du vide at WR - tidligere under
navnet PSW, kun har plagieret for at man som pædofil ikke kan leve sin
seksualitet fuldt ud. Prøv evt. at "Google" lidt, hvis du er interesseret.

Men han taler tit om tankerne om at gå lige til "stregen", hvor den så end
måtte være placeret. Ordene kan dog oftes fortolkes bredere. Måske er det
med vilje formuleret således. Det kan jeg af gode grunde ikke vide.

Venligst Anita

Fra : vadmand

Dato : 06-06-04 22:36

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Men han taler tit om tankerne om at gå lige til "stregen", hvor den så end
> måtte være placeret. Ordene kan dog oftes fortolkes bredere. Måske er det
> med vilje formuleret således. Det kan jeg af gode grunde ikke vide.

Sådan som jeg læser hans indlæg - og ud fra mit kendskab til andre
pædofile - trækker han "stregen" et helt andet - og ganske uacceptabelt -
sted, end du og jeg ville trække den.

Per v.

Fra : Anita

Dato : 07-06-04 12:20

> [...]

> Sådan som jeg læser hans indlæg - og ud fra mit kendskab til andre
> pædofile - trækker han "stregen" et helt andet - og ganske uacceptabelt -

Jeps, men det er sådan som du læser indlæggene. Jeg læser dem anderledes -
og har endnu ikke set grund til at mistænke nogen for lovovertrædelser.
Provokationer, jow, men det er jo ikke forbudt at provokere :)

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-04 15:46

In article <40c44ee9$0$9322$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...
> Provokationer, jow, men det er jo ikke forbudt at provokere :)

Phew!

Fra : Anita

Dato : 07-06-04 17:52

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> Phew!

Ja Per, du kan ta' det helt rolig

Venligst Anita

Fra : Anita

Dato : 07-06-04 17:52

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> Ja Per, du kan ta' det helt rolig

roligt even.

/Anita

Fra : White Rabbit

Dato : 11-06-04 01:04

Per V. og Anita, to af mine dejlige venner her på Usenet, skrev:

> [...]
> anderledes - og har endnu ikke set grund til at mistænke nogen
> for lovovertrædelser. Provokationer, jow, men det er jo ikke

Det er længe siden, at jeg har (forsøgt) at provokere nogen, Anita.
Det er faktisk så længe siden, ven, at du slet ikke finder en hvid
kanin, iført lilla frakke og høj hat, som afsender. "Hvorefter hun
hiver beviset frem". I så fald har det været et pludseligt indfald,
og ikke noget, der var planlagt. Og det får du mit æresord på : )

Men jeg kommenterer alligevel, fordi du har fat i noget vigtigt...
Det kan måske (hvad ved jeg) lyde provokerende, når jeg gentagende
gange fremsætter mit pædofile mantra, for nu at blive i stemningen,
men er det i så fald ikke bare fordi, at jeg skubber til nogle
ellers urokkelige forestillinger om, hvad der kendetegner f.eks.
intime forhold imellem børn og voksne? Tror du ikke det?

Jeg forstår vel godt, hvordan det kan chokere nogen derude, derfor
også afføde disse voldsomme reaktioner, men det kan alligevel bare
aldrig blive mit eller andre pædofiles problem. Hvem ville f.eks.
i dag drage Gallilei til ansvar for, at Jorden nu måtte være rund?

En *masse* kærlighed, knus & venlige smil fra os begge
PSW & M.

--
Like, " Hey Pop, can I go ride my zoom -
It goes two hundred miles an hour suspended on balloons

" Younger Generation " [Everything Playing] 1968, Lovin' Spoonful.

Fra : Anita

Dato : 11-06-04 13:33

"White Rabbit" skrev

> [...]
> ellers urokkelige forestillinger om, hvad der kendetegner f.eks.
> intime forhold imellem børn og voksne? Tror du ikke det?

Jo, det tror jeg lige præcis. Du har helt ret i at afsenders intensioner og
modtagers opfattelse ikke altid stemmer overens. Ja faktisk sjældent stemmer
overens. Så selvom du ikke har intension om at provokere (i hvert fald ikke
altid ;) så kan dine synspunkter jo sagtens opfattes således af nogle - og
af andre som om du ytrer om diverse erobringer og i virkeligheden er dybt
kriminel. Sådan læser vi jo hver især forskelligt.

Venligst Anita