Hornfisk ved Århus
Fra : Claus Due

Dato : 02-06-04 22:19

Jeg har brugt den sidste uge på hornfiskeri ved Ebeltoft, Elsegårde,
Slettehage, men er nu vednt tilbage til arbejdet i Århus og har lyst til at
fortsætte den gode oplevelse! nu er spørgsmålet bare hvor er det godt?

Samtidig er jeg lidt nysgerrig på om man må bruge de opstillede bade broer
langs kysten, jeg har ladet mig vide at der er fiskeri forbudt på alle
kommunens badebroer??

--
Med Venlig Hilsen

Claus Fromholt Due

Fra : Calle.

Dato : 03-06-04 09:42

Claus Due wrote:
> [...]
>
> Samtidig er jeg lidt nysgerrig på om man må bruge de opstillede bade
> broer langs kysten, jeg har ladet mig vide at der er fiskeri forbudt

Jeps, skiltene er bare ikke oppe endnu.

--
Calle.

Fra : fish.iddx.net

Dato : 03-06-04 14:21

Du er måske liiiiige sent nok ude mht hornfisk.

/Thomas

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 03-06-04 15:56

"fish.iddx.net" <NOSPAMg4@mail.dk> wrote in message
> Du er måske liiiiige sent nok ude mht hornfisk.

Muligt, men jeg fik nu ellers 52 igår :)
Indrømmet, det var ikke i århus-området.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Claus Due

Dato : 03-06-04 16:57

ja og jeg fik selv 26 på djursland i sidste uge....

-men kan det alde sig gøre fra kysten i århus området.....nu når jeg ikke
bruge de fine badebroer???
"Michael Christoffersen" <pescatorNOT_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:c9ne5d$24jn$1@news.cybercity.dk...

Fra : Disney