Metallica i Bremen, Tyskland d. 16. juni. ~
Fra : Kong Kent

Dato : 02-06-04 18:08

Jeg har lige fået bestilt én billet til en koncert d. 16. juni med mægtige
MetallicA i Bremen, Tyskland.

http://www.karkon.dk/koncert.htm

895,- for billet samt bus tur/retur. Det er sgu billigere end totalsummen
for os jyder under turen til Parken, og forhåbentlig også langt bedre lyd.

Er der flere herfra der skal med Karstens Koncertrejser til Metallica i
Bremen om et par uger?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Mads Breddam

Dato : 02-06-04 20:58

> Er der flere herfra der skal med Karstens Koncertrejser til Metallica i
> Bremen om et par uger?

Jeg skal ikke, men jeg kan da sige at jeg var til AC/DC i Hamburg for et par
år siden, sammen med Karstens Koncertrejser og 'samarbejdet' med KK
fungerede uden problemer, hvis nogen skulle overveje det.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Kong Kent

Dato : 02-06-04 21:03

> [...]
> år siden, sammen med Karstens Koncertrejser og 'samarbejdet' med KK
> fungerede uden problemer, hvis nogen skulle overveje det.

Der var jeg også nede. Det var i 2001. Jeg var dernede med
http://www.koncert-ture.dk/ og det foregik også uden problemer. Den
galopbane er altså stor, for satan da!! Og fuck en god koncert. AC/DC er
bare kongerne!!

PS: Metallica er så guderne! *hehe*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Mads Breddam

Dato : 02-06-04 21:24

> [...]
> http://www.koncert-ture.dk/ og det foregik også uden problemer. Den
> galopbane er altså stor, for satan da!! Og fuck en god koncert. AC/DC er

Kanon koncert... Den er stadig ofte et samtalen emne blandt gutterne når man
er på dunken. "Kan i huske dengang vi var til AC/DC..." De må også snart
komme igen.

> PS: Metallica er så guderne! *hehe*

Har godt nok de fleste af deres plader, men Metallica siger mig ikke rigtig
så meget (mere). Så langt hellere AC/DC.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Rock'n'Roll is the only religion that will never let you down" Ukendt
ophav.

Fra : Morten Guldager

Dato : 03-06-04 09:22

Wed, 02 Jun 2004 at 20:24 GMT Mads Breddam wrote

> Har godt nok de fleste af deres plader, men Metallica siger mig ikke rigtig
> så meget (mere). Så langt hellere AC/DC.

Spøjst, jeg er kommet til præcis samme erkendelse.

/Morten - som forøvrigt er vokset fra det der med koncerter

Fra : Kong Kent

Dato : 03-06-04 09:58

> Spøjst, jeg er kommet til præcis samme erkendelse.

Det kan man da ikke. Metallica *og* AC/DC er de to største bands nogensinde,
og jeg kan ikke ånde uden de to. I må da ikke sådan mistede interessen for
Metallica. Deres fem første plader er stadig alle sammen mesterværker, omend
de sidste par studieplader måske ikke helt har levet op til fordumtids
storhed.

> /Morten - som forøvrigt er vokset fra det der med koncerter

Så var du tydeligvis ikke på Roskilde Festival sidste år, da Metallica
sparkede røv på 65.000 festivaldeltagere. Eller på galopbanen i Hamburg
2001, da den benævnte AC/DC koncert løb af stablen, men mindst lige så
mange, hvis ikke 10.000 flere... KÆMPE koncerter!!

Tag med til Bremen, og genopliv din interesse for feeeeeede koncerter!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : zcully

Dato : 02-06-04 21:46

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> [...]
> http://www.koncert-ture.dk/ og det foregik også uden problemer. Den
> galopbane er altså stor, for satan da!! Og fuck en god koncert. AC/DC er

Kanon. Den tur var jeg også med på!
Og jeg skal helt sikkert med igen når de vender tilbage.

Var det 75000 mennesker der var eller sådan noget?? Det var helt vildt.

/Zcully