film fra digitarian
Fra : Martin Møller

Dato : 01-06-04 20:07

Har nogen modtaget meddelelse i dag om at jeres film er leveret tilbage? Jeg
bor i Randers. Mine film til dvdzone er nået frem i dag så posten strejker
ihvertfald ikke.

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Ironi

Dato : 01-06-04 21:20

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> bor i Randers. Mine film til dvdzone er nået frem i dag så posten

Jeg har desværre heller ikke modtaget nogle emails i dag fra digitarian.
Måske de holder en forlænget fridag?
Det skal dog siges, at jeg er meget tilfreds med digitarian!

Fra : Martin Møller

Dato : 01-06-04 22:02

Ironi wrote:
> [...]
> digitarian. Måske de holder en forlænget fridag?
> Det skal dog siges, at jeg er meget tilfreds med digitarian!

Det er jeg også. De skal bare ikke tage for mange forlængede fridage for så
begynder det at blive rigtig dyrt for kunderne.

Fra : Zif

Dato : 02-06-04 06:45

De modtog mine film igår tirsdag, dem havde jeg sendt i lørdags, og
de sendte også nye film igår, så jeg får dem idag.

Er i sikre på at i ikke har proppet filmene i en postkasse der først blev
tømt tirsdag aften. Der var ihvertfald mange postkasser her i søborg
der først blev tømt tirsdag aften. Så måtte på posthuset, det var den eneste
der blev tømt søndag aften.

Zif

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 02-06-04 08:30

> [...]
Jeg
> bor i Randers. Mine film til dvdzone er nået frem i dag så posten

Ja, jeg fik mails i går, så jeg regner da stærkt med at få 3 nye film i dag

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger