Mercury Reservedele
Fra : Helene og Lars

Dato : 01-06-04 19:07

Hej

Er der nogen der kender et sted på nettet, hvor man kan bestille Mercury
reservedele?

Jeg har nu i 1½ måned ventet på en dims til min gearkasse og synes nu at
tiden er ved at være moden til at prøve noget andet.

Lars

SLET "FJERNDETTE" VED SVAR

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 01-06-04 23:03

scripsit "Helene og Lars" i en meddelelse

> Er der nogen der kender et sted på nettet, hvor man kan bestille Mercury
> reservedele?

Nej.

Jeg prøvede hos http://www.cg-marine.dk/Mercury/mercury.html, som jeg syntes
så lovende ud, men fik ikke det lukkebeslag til topdækslet på min mercury 18
hk, som jeg STADIG efter fem uger mangler. Det er vist prisen for at bo på
bøhlandet og ikke gide flytte sig ind til de store forhandlere . . . men jeg
hører også gerne om andre, der har leveringsvenlige forhandlere.

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Juels hotmail

Dato : 04-06-04 21:02

Hej.

Når du aligevel har ventet så længe så kunne det være du skulle prøve
http://mercruiserparts.com i Florida.
Jeg har handlet der en enkelt gang, men fået en til at tage det med hjem så
jeg sparede fragten. Du skal regne med 10% told (på maskin og motordele, men
ellers ring til din lokale T&S) og selvfølgelig 25% moms - men de er så
billige at lidt til statskassen ikke gør nogen forskel (ca. ½ pris). Hvis
det er en lille dims så koster det jo heller ikke så meget at få det sendt -
og så kan man jo håbe en lille kuvert slipper uden om toldernes "årvågne"
øje... ;)
De er ret dygtige og meget service mindede - som eksempel kan jeg nævne at
pakken med mine dele skulle leveres inden for 3 dage hvor min kammarat boede
på et hotel i nærheden af firmaet - på dagen for hans ankomst fik jeg
bekræftigelse på at han havde modtaget pakken - og det var aftalt
udelukkende vha. mail korespondance.

Jeg har også haft rigtige gode erfaringer med Titan marine i Hvidovre - de
er dygtige, meget kompetente og altid hjælpsomme.

/Jacob Juel Sørensen