Ingen sandorm-forhandler i vejle!
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 01-06-04 19:09

Hej!
Kan det passe at der slet ikke kan købes sandorm i vejle? ifg. agnsiden.dk
er der ingen. vi skal godt nok ud i båd fra juelsminde men der er vist
heller ikke nogen orme-pusher!

Mvh. Mogens
--
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/
MSM Scan - http://www.svend-bent.dk/msm/

Fra : Claus

Dato : 01-06-04 22:15

Hej Mogens

Jeg ved ikke om der er orme pusher i vejle men jeg ved at der er en snaptun
( En lille by der ligger på vejen til juelsminde ) Når i kører til
juelsminde så tag vejen fra Horsens , over Glud , inde i Byen glud ( V
Brugsen ) står der et skilt mod snaptun , følg skiltene og når i kommer til
snaptun stor der er stort træskilt med teksten SANDORM på højreside ( I skal
kører ca 4 km fra glud ) de har altid friske orm også når i kommer tidligt
om morgenen , sidst jeg fik orm kostede de 1 kr pr stk , og de var pæne ,
livlige , og store ...

Håber det kan bruges

Claus
"Mogens Dyhre Hansen" <mogens.d.hansen@troutfarmer.inva> skrev i en
meddelelse news:40bcc645$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 02-06-04 11:42

"Claus" <corry9@hotmail.com> wrote in message
> Hej Mogens
>
> Jeg ved ikke om der er orme pusher i vejle men jeg ved at der er en
snaptun
[klippet vejen til snaptun]

He he, det havde jeg helt glemt for der har jeg købt sandorm før, og ja de
er friske

> Håber det kan bruges

Jeg bor mellem Varde og Grindsted så det er desværre lidt af en omvej

Jeg tænkte på om man skulle prøve med nogen strimler af ørredefilet! kan det
bruges til at fange fladfisk? og hvis der er nogen som har et forslag til
hvor vi skal prøve at fiske efter fladfisk i området mellem juelsminde æbleø
og fyn fra båd så skiv lige.

mvh. Mogens

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-06-04 14:56

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens.d.hansen@troutfarmer.inva> skrev i en
meddelelse news:40bdaf0f$0$294$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg tænkte på om man skulle prøve med nogen strimler af ørredefilet! kan
det
> bruges til at fange fladfisk?

Du kunne også gå i den lokale Brugs, og købe en pakke sildefileter. Det har
jeg brugt med held som agn til fladfisk mange gange.

/Alex

Fra : Posten

Dato : 02-06-04 19:46

Almindelige pillede frosne rejer har jeg god erfaring med. De skal bare
omvikles med agnelastik, for at blive siddende. De er i øvrigt også
billigere end orm.

/Anders