Opsætning/configuration til Cisco 827 og T~
Fra : Ole Nielsen

Dato : 01-06-04 18:33

Er der nogle som kan henvise til en konfiguration/opsætning elle en
beskrivelse til en Cisco 827-4V router og Tiscali Bredbånd Plus.

Jeg har en Cisco 677 kørende nu.

Mvh
Ole

Fra : Markus

Dato : 01-06-04 22:18

01-06-2004 19:32:53

Ole Nielsen <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message

<40bcbdb7$0$274$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

> Er der nogle som kan henvise til en konfiguration/opsætning elle en

> beskrivelse til en Cisco 827-4V router og Tiscali Bredbånd Plus.

> [...]

Kig på Tiscali's supportsider på http://www.tiscali.dk under
Kundecenter -> Bredbånd Plus - Hardware. Der finder du både
vejledninger til hardwareinstallation og til mere avanceret opsætning.

---

Markus
--
Composed with Newz Crawler 1.7 http://www.newzcrawler.com/

Fra : Ole Nielsen

Dato : 05-06-04 17:26

Hej Markus,

Tak for dit input. Jeg har forsøgt at kigge på deres hjemme side men det
hjælper mig ikke videre.

Jeg har en diskette fra Tiscali som skulle resette en 677 og en 827 men det
virker ikke efter hensigten efter reset.

Jeg kan se at Tiscali anvender en 827 mens den jeg har er en 827-4V
spørgsmålet er om det betyder noget.

Nogle som har gode ideer?

Mvh
Ole