små klip i trailere [LOTR:ROTK Ext.Ed.]
Fra : Kong Kent

Dato : 01-06-04 18:12

Hejsa

Nu har jeg set to klip, som ikke er i den almindelige version af LOTR:ROTK.

Det første er fra den oprindelige trailer, hvor Éomer sidder og skriger, med
en eller anden falden soldat (Theoden?) i sine arme, efter det store slag på
Pelennor-sletten.

Det næste er så et klip i ekstra-materialet fra dvd-udgivelsen af ROTK, hvor
man ser Legolas lade sig indgå i en drikkedyst med nogle dværge, naturligvis
med Gimli som ophavsmand.

De to klip synes jeg ikke at kunne genkende fra bio-versionen, der så nu er
udkommet på dvd. Mon det er små previews til Ext.Ed. ?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-06-04 18:25

Kong Kent wrote:
> [...]
>
> De to klip synes jeg ikke at kunne genkende fra bio-versionen, der så nu er
> udkommet på dvd. Mon det er små previews til Ext.Ed. ?

Det er scener der er filmet, som nok er blevet skåret væk fra
biografversionen efter traileren blev lavet. Det samme var tilfældet med
The Two Towers. Der var bl.a. "He fears you, Aragorn. He fears what you
may become" heller ikke med i filmen.

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 01-06-04 19:31

> [...]
> biografversionen efter traileren blev lavet. Det samme var tilfældet med
> The Two Towers. Der var bl.a. "He fears you, Aragorn. He fears what you

Men var den sætning så ikke med i TTT Ext.Ed. ?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Devast8or

Dato : 01-06-04 20:58

Kong Kent wrote:

> Men var den sætning så ikke med i TTT Ext.Ed. ?

Jo, jeg synes da at jeg kan huske den linje (jeg har kun set EE, ikke
bio-versionen).

Devast8or

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-04 10:02

Kong Kent wrote:

> Men var den sætning så ikke med i TTT Ext.Ed. ?

Jojo. Men du ved jo heller ikke hvad der kommer med i ROTK EE.

/David

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 01-06-04 22:48

> [...]
> biografversionen efter traileren blev lavet. Det samme var tilfældet med
> The Two Towers. Der var bl.a. "He fears you, Aragorn. He fears what you

Den var med i Extended.. hvilket de førnævnte sikkert ogås kommer i
RotK-Extended (læs: rigtige version)

Mvh. Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-04 10:02

Martin Ohlsson wrote:

> Den var med i Extended..

Ja?

/David

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 02-06-04 10:11

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Ja?

Jeg mener bare at ting som ses i traileren men er blevet skåret væk (sikkert
pga NewLine) bliver da nok ikke smidt i skraldespanden, men kommer med i
Extended versionen..

Og da ting der har været klippet fra Fellowship og TwoTowers trailerne har
været med i Exteneded versionerne, vil det derfor også være logisk at de
sidste ting fra Return traileren kommer med i denne Extended udgave..

Mvh. Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-04 11:19

Martin Ohlsson wrote:

> Jeg mener bare at ting som ses i traileren men er blevet skåret væk (sikkert
> pga NewLine) bliver da nok ikke smidt i skraldespanden, men kommer med i
> Extended versionen..

Jamen det tror jeg da også.

> Og da ting der har været klippet fra Fellowship og TwoTowers trailerne har
> været med i Exteneded versionerne, vil det derfor også være logisk at de
> sidste ting fra Return traileren kommer med i denne Extended udgave..

Enig.

/David