Nokia 8210'eren opdaterer ikke displayet!
Fra : Lars Kvorning

Dato : 02-05-01 19:54

Hej NG!

Jeg har fået et mærkeligt problem med min 8210'er.

Nogle gange går displayet i "baglås". Den opdaterer simpelthen ikke - altså
billedet bliver ved med at være det samme, selvom man f.eks. bladrer i
menuen. Jeg kan sagtens bruge den som normalt - skærmen viser bare det
tidligere billede. F.eks. hvis jeg trykker på "løft rør" to gange, ringer
den fint op til den sidste jeg har haft ringet til.
Den er 1 år og 3 måneder gammel.

Ved nogle hvor meget der evt. skal skiftes i telefonen for at den virker
igen?
Generelt: Hvor skal man få sin telefon reperaret hvis altså garantien er
udløbet?

Tak!

Hilsen Lars

Lars Kvorning

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 05-05-01 18:49

Lars Kvorning <kvorning@nospam.dk> skrev i en
> Generelt: Hvor skal man få sin telefon reperaret hvis altså garantien er
> udløbet?

Jeg har fået min repareret på et telecomcenter - dem er der nogle stykker af
fordelt rundt omkring i landet. Min garanti var dog ikke udløbet, men for at
spare ventetiden kørte jeg selv derud og ventede mens deres reparetør
fiksede tlf'en

-Peter

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : Devast8or

Dato : 07-05-01 15:18

Hvad gav du for det? og hvad fik du lavet?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 09-05-01 18:34

Devast8or <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en
> Hvad gav du for det? og hvad fik du lavet?

Det var under garanti, så det var gratis.

Det var mit display der opførte sig lidt underligt - reperatøren sagde, jeg
havde smadret det, fordi jeg går med den i lommen samt henter logo'er fra
nettet (yeah right!)
Men det var vist nogle kontakter bagpå displayet, der var trykket flade!

-Peter

Fra : Devast8or

Dato : 09-05-01 19:02

Det må sq være nogle tunge logoer du downloader :)

Devast8or

--
Spamfilter activated