DSL-modem: Ericsson HM220dp
Fra : John Frandsen

Dato : 01-06-04 10:24

Hej Gruppe.

Jeg kunne godt bruge at få at vide hvilke stik der er bag på ovennævnte
modem.
Er det mon muligt at finde en manual på nettet, eller er der en venlig sjæl
der har sådan et modem som kan beskrive bagsiden for mig?

På forhånd tak!
Mvh John Frandsen

Fra : Madsen

Dato : 01-06-04 11:58

Hej John

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> [...]
sjæl
> der har sådan et modem som kan beskrive bagsiden for mig?

åber at du kan bruge følgende.
http://www.susaaland.dk/adsl/hm220d_userguide_r4_en.pdf

--
Hilsen J Madsen

Fra : John Frandsen

Dato : 01-06-04 12:57

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> åber at du kan bruge følgende.
> http://www.susaaland.dk/adsl/hm220d_userguide_r4_en.pdf

Tak for hjælpen Madsen. Det var lige den

Mvh John

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 01-06-04 11:59

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Jeg kunne godt bruge at få at vide hvilke stik der er bag på ovennævnte
> modem.

Telefon, netværk & strøm - hvilket vel ikke kan overraske

Er der nogen speciel grund til at du ikke kunne bruge en af de mange
vejledninger på nettet ?
Prøv at bruge lidt tid på at søge efter HM220dp på google.

Der finder du bla. en 87 siders lang manual til den.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.

Fra : Morten Trab

Dato : 01-06-04 12:57

"Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.)"
<nospamfilter001@BotNak.dk> skrev i en meddelelse

> Telefon, netværk & strøm - hvilket vel ikke kan overraske

Og USB, eller er det bare mit modem der er underlig ?? ;)

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : John Frandsen

Dato : 01-06-04 13:01

"Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.)"
<nospamfilter001@BotNak.dk> skrev i en meddelelse news:40bc6179$0>

> Telefon, netværk & strøm - hvilket vel ikke kan overraske
Nej slet ikke. Det der derimod overraskede var at ejeren af modemet
hårdnakket påstår at der er hele 2 ethernetstik bag på, så jeg ville blot
gerne have be- eller afkræftet hans historie

> Er der nogen speciel grund til at du ikke kunne bruge en af de mange
> vejledninger på nettet ?
Ikke andet end at jeg ikke fandt noget brugbart når jeg googlede efter den,
men jeg ser at den manual som Madsen fandt for mig hedder HM220d og ikke med
det efterfølgende p som jeg søgte efter - men sagen er klar

Mvh John

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-06-04 13:41

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev:

> Og USB, eller er det bare mit modem der er underlig ?? ;)

Der er også USB på det HM220dp jeg har (TDC Bredbånd/ADSL eller hvad de
kalder sig i dag).

--
Morten http://miljokemi.dk