Pink Floyd billede?
Fra : Dennis Seide

Dato : 01-06-04 09:27

Hej

Ville høre om der var nogen i gruppen, der lå inde med (eller kunne
fremskaffe) et billede fra Pink Floyd's "The Wall" - nærmere betegnet
billedet af læreren, der propper eleverne i kødhakkeren? Jeg har brug for et
forholdsvis stort billede da det skal bruges som forside til et projekt

Mvh

Dennis

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-06-04 10:32

Dennis Seide skrev:
> [...]
> billedet af læreren, der propper eleverne i kødhakkeren? Jeg har brug
> for et forholdsvis stort billede da det skal bruges som forside til

Hej. Efter nogen googling måtte jeg give op. Men det er helt
sikkert tegnefilmsekvenserne fra filmen du skal have fat på.

Søgninger på:
"mincing machine" "pink floyd" ... teacher ... jpg ...
gav ikke mange billeder, men bl.a. denne tekst, som du måske kan
google videre med:

Int. the school
Faceless students is on an assembly line. The teacher is commanding
them around like small soldiers. The pupils are singing, but all of them
goes down a huge mincing machine. Suddenly the pupils are making
rebellion. They drop the masks and starts smashing up the school.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-06-04 10:39

Dennis Seide wrote:
> [...]
> forholdsvis stort billede da det skal bruges som forside til et projekt

Køb dvd'en og tag billedet herfra.

/David

Fra : bettersexinc

Dato : 01-06-04 20:09

http://web.tiscali.it/youbetterrunlikehell/contatti.html

Ved ikke om det er stort nok, men her er et alligevel....

bsi

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-06-04 21:10

Hej
Hvis du er heldig kan du sikkert låne den originale gamle nodebog til The
Wall på biblioteket.
Eller måske kan den fremtrylles hos en antikvar.?
Der er masser af billeder i, lidt større end A4, blandt andet også det du
søger.

/ Flying Hotdogs