Øko-porn. 2-kant bedre end 3-kant
Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-04 19:18

Der skal nok være eksperimenterende venneforhold, der kan få dyb åndelig
tilfredsstillelse ud af erotiske 3-kanter, 4-kanter og lignende. Jeg tror de
er brøkdele af promille af normaldanskerne - men i pornofilm udføres hyppigt
cirkuskunster og gruppesex og man ser mandefjæs og mandepikke, selvom
publikum især er mænd, der vil se smukke pige-former og skuespillets
mandlige person bør holde sig i baggrunden

Noget særligt er gangbang hvor mange mænd skal ydmyge en kvinde og føle sig
vindere derved.Det forekommer hos uuddannede bl.a. vesterhavsfiskere og
muslimbander, i virkeligheden
Voldtægt indgår her - af en type der sjældent bør straffes, for pigen kunne
holde sig fri af det hvis hun ikke ønskede den særlige opmærksomhed.

Gruppesex kan også have grænsesøgning som motiv - at man beviser over for
hinanden, at man tør extreme afvigelser.

Piger der går til mandestrip har sådan drivkraft.

To piger til en mand, er flot statussymbol for mænd, men ikke dobbelt
nydelse. Det er søgt og ødselt og ikke besvær og udgifter værd.(mener jeg og
vistnok mange - denne tilføjelse gider jeg ikke føje til hver sætning i
indlægget!)

Når mænd skal bruge porno handler det om onani-hjælpemiddel (
"fantasi-krykke" ) , og de vil se piger og gerne høre pigen rose en mand, og
leve sig ind i at manden er dem selv. Derfor ville brugervenlighed være at
man ikke så mandens ansigt eller penis i nærbillede.

At pornoindustrien ikke vil give folk hvad de vil have, har jeg følgende
sammensværgelsesteori om: Kvinder regerer samfundet og de vil ikke have at
porno bliver en konkurrent til den ægte vare. Derfor skal porno være
halv-dårlig.
Den må især ikke være i kunstnerisk udviling og forbedring som anden kunst.
Derfor anmelder dagblade ikke pornofilm

Kvindesagsgrupper ævler om totalforbud mod prostitution og porn, men ved
godt at det er totalt umuligt. Disse medieudtalelser skal blot bidrage til
at visse egosvage mænd skal føle sig skamfulde ved ikke at prioritere rigtig
sex med een pige som et helt absolut og eneste højdepunkt. Det er den
skjulte dagsorden.

Porno-producenterne lefler for en smag, der er dårligere end
befolkningsflertallets mænds. De søger at docere at porn er noget man skal
skamme sig over (ligesom medierne søger at give kondom ry for at være et
teenagerredskab som folk i kærlighedsforhold skal skamme sig over og bruge
ppiller)

I anden medie-kunst kan AFVEKSLING være fornuftig for at man ikke skal kede
sig. Meget af forskellene fra pornofilm til pornofilm er udtænkt for at folk
skal tro, at også her er afveksling nødvendig eller gavnlig.
Men den afveksling som mænd ønsker, er kun nye (og maximalt smukke) piger.
Og så ville det være behageligt hvis pigerne smigrede manden som om de
elskede ham og de elskede erotik, på en måde der virkede ægte. Det ses
aldrig i porno.Sære mennesker opfører sig unaturligt - that is all. De
skuespiller bevidst halvdårligt, tror jeg.

Japan har haft telefon-service hvor mænd smigres af en dannet og eller kælen
og eller høflig kvinde, der smigrer og roser, moderligt eller
elskerindeagtigt, på stadig ny måder.
Det er sød musik i mandeører og ikke mere urealistisk end al anden
mediekunst.

De sidste ti år har jeg haft mindst to TV-apparater ved siden af hinanden -
nu desuden computer.TV. Ved at følge med i flere pornokanaler samtidig,
finder jeg det undertiden brugbart med TDC-pakkens pornotilbud. Det kunne
gøres meget bedre - men det vil de herskende og sømmelige kvinder altså ikke
tillade.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : outzen

Dato : 31-05-04 19:31

Velkommen Bo
Tror du vi gider læse indlæget.
jesper

Fra : Taba

Dato : 31-05-04 21:13

> Velkommen Bo
> Tror du vi gider læse indlæget.
> jesper

*host* citat teknik *host*

Ej, ville bare lige isge at du meget gerne må bruge en [snip] i stedet for
at genposte hele BW's indlæg.
Og jeg kan (heller) ikke se hvorfor den skal postes i dk.kultur.film...

/Taba

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-04 21:24

"Taba" <no@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Agter du at maile alle om alt det som du ikke gider læse?

> [...]
> at genposte hele BW's indlæg.
> Og jeg kan (heller) ikke se hvorfor den skal postes i dk.kultur.film...

Det er jo sjældent at den ng debatterer de virkelig finkulturelle film, så
pornofilm er da en helt liberettiget filmkunst og mediet må have denne ng's
interesse

Tværkulturel aktivtet og "ng'er mødes og sød musik opstår" er også god grund
til ikke at grave guld ned i kun een ng.

Fra : Steen

Dato : 31-05-04 22:00

"outzen" <hammerfest@spamget2net.dk> wrote in

KLIP

> Velkommen Bo
> Tror du vi gider læse indlæget.
> jesper

Nu er BW sikkert godt placeret i de fleste brugeres kill filtre, så hvis
alle ignorerer hans poster, så slipper alle for at bøvle med ham.

Han har jo osse fået sin helt egen NG news:alt.dk.landsbytosse.bo-warming -
og så er det ikke engang løwn

--
Steen

MailMinus2

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 31-05-04 19:38

> [...]
> leve sig ind i at manden er dem selv. Derfor ville brugervenlighed være at
> man ikke så mandens ansigt eller penis i nærbillede.

Der var engang hvor man kunne regne med Private som producent af god porno.
Man kunne være helt sikker på aldrig at skulle glo på et grimt mandefjæs
midt i løjerne. Nu er grimme mandefjæs klippet ind i tide og utide.

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 20:21

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Man kunne være helt sikker på aldrig at skulle glo på et grimt mandefjæs
> midt i løjerne. Nu er grimme mandefjæs klippet ind i tide og utide.

Hvorfor dog i det hele taget se på sådan noget smuds?
Har I ikke bedre ting at tage jer til?
Suk!

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-05-04 20:25

Ironi wrote:

> Hvorfor dog i det hele taget se på sådan noget smuds?
> Har I ikke bedre ting at tage jer til?
> Suk!

Tag lige et powerwank inden du sender næste indlæg.

/David

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 20:30

> Tag lige et powerwank inden du sender næste indlæg.

Nej ellers tak. Jeg venter hellere på lidt engle--ss-!
Mine arme er også i så dårlig stand, at jeg næsten er ukampsdygtig.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-04 21:20

"Ironi" <@> wrote in message
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Nej ellers tak. Jeg venter hellere på lidt engle--ss-!
> Mine arme er også i så dårlig stand, at jeg næsten er ukampsdygtig.

Længe før der er sæd at få ud, leger drenge med pikken, og efter første
sprøjt onanerer selv de gudeligste mange gange om ugen, så mon ikke den med
"englefisse" når der er sædpletter på lagnet, er mindre sandsynlig end
engle?
Jeg har aldrig talt med en mand, der har ku la tingesten i ro længe nok ( en
måned ? ) indtil "ufrivillig natlig udtømning" fandt sin vej ud via
eksplosivt overtryk og vulkanudbrud i søvne

- "våde drømme" får man da også uden udtømning..

Men statens åndede forfattere til "sexualvejlednings-lærebøger" skal jo have
noget at skrive om .- lissom deres latterlige CD med dyresex. Har nogen
bollet dyr siden middelalderen - er det ikke lutter vandrehistorier?

"Den, som opfandt sex, vidste virkelig, hvad han gjorde. Groucho Marx

"Er sex noget griseri? Kun hvis man gør det rigtig. Woody Allen

"For lovers in the real and strong meaning of the term, the satisfaction of
sexual desire is inessential. It is merely a symbol. Nietzsche

"Han var så stolt over at se hendes henrykkelse, at han straks spekulerede
på om han i virkeligheden ikke burde gøre flere kvinder lige så lykkelige.
K.K. Steincke

" I elskoven er naturen som natur ved tusinde illusioner adlet
til ånd. George Brandes 1842-1927

"Onani . menneskeslægtens fremmeste sexuelle aktivitet. I det 19.tallet var
det en sygdom. Idag er det en kur. Thomas Szasz

"Onani er den tænkende mands fjernsyn. Christoffer Hampton

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 21:50

> [...]
> måned ? ) indtil "ufrivillig natlig udtømning" fandt sin vej ud via
> eksplosivt overtryk og vulkanudbrud i søvne

I vågen tilstand har jeg fuld kontrol over sådanne lyster!
Det drejer sig jo bare om selvkontrol. Sværere er det altså ikke!

> - "våde drømme" får man da også uden udtømning..

Korrekt.

Fra : ulla

Dato : 31-05-04 21:27

Begynder så småt at tro at Hr. Bo Warming slet intet sexliv har...Eller
overhovedet nogensinde HAR haft....
Større mangel på fantasi skal man godtnok kigge i vejviseren efter... Manden
må åbenbart ha så lidt spænding i sit liv, at hans snævertsynethed kun kan
komme til udtryk på dette site...
Jeg priser mig lykkelig for at jeg er i stand til sexuelt at udfordre mig
selv gang på gang og ikke have andre grænser, udover de indlysende.....
Hurra for frisindet og lysten til at eksperimentere!

Fra : G.B.

Dato : 31-05-04 21:44

"ulla" <brummes@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Begynder så småt at tro at Hr. Bo Warming slet intet sexliv
> har...Eller overhovedet nogensinde HAR haft....

Det har han. Hrm...

Vær venligst opmærksom på, at BW normalt X-poster sine udgydelser til et
hav af grupper, og at denne debat intet har med politik at gøre.

FUT til dk.snak.seksualitet og dk.kultur.film - så kan I selv futte ham
videre ud i dev null.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 21:58

"ulla" <brummes@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Begynder så småt at tro at Hr. Bo Warming slet intet sexliv har...Eller
> overhovedet nogensinde HAR haft....

Jeg har aldrig haft et sexliv. Et sexløst liv er i mine øjne det eneste
rigtige, når man ikke er blevet gift i en kirke!
Alt andet er noget forbandet svineri!

> Jeg priser mig lykkelig for at jeg er i stand til sexuelt at udfordre mig
> selv gang på gang og ikke have andre grænser, udover de indlysende.....
> Hurra for frisindet og lysten til at eksperimentere!

Nej, sex skal kun udøves med sin ægtefælle i forbindelse med skabelsen af et
nyt liv!
Derfor burde sådan noget som beskyttelse slet ikke eksistere, da det jo
direkte opfordrer til syndigt sex!

Fra : vadmand

Dato : 31-05-04 22:04

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> nyt liv!
> Derfor burde sådan noget som beskyttelse slet ikke eksistere, da det jo

Jeg kan godt forstå, du underskriver dig "Ironi."

Per V.

Fra : Steen

Dato : 01-06-04 07:44

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in

> Jeg kan godt forstå, du underskriver dig "Ironi."

Jeg har en fornemmelse af, at Ironi er ét af BW's utallige pseudonymer.

--
Steen

MailMinus2

Fra : Landsbytossen

Dato : 01-06-04 07:48

Steen <locobase@gmx.netto> wrote in news:Xns94FB58CC5B236locobasegmxnetto@
62.243.74.163:

> Jeg har en fornemmelse af, at Ironi er ét af BW's utallige pseudonymer.

Jeg frygter desværre, at BW mener, det han opkaster på usenet (gys!). Ironi
synes ikke at indgå i arsenalet, men idioti derimod ???

LT

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-04 07:57

"Landsbytossen" <Rod@Hoved.dk> wrote in message
> Steen <locobase@gmx.netto> wrote in news:Xns94FB58CC5B236locobasegmxnetto@
> 62.243.74.163:

Dansk universiteter udmærker sig ved at ansætte som lektor en cand.scient
der i betalt arbejdstid og på universitetsbetalt hjemmeside end at få sine
studerende til at samle urepresentative dele af mine indlæg (Hans Hyttel
OSS) og supplere dem med lodrette løgne

- bl.a. om at jeg bruger pseudonymer.

Hyttels private, egoistiske fritids-hobby er den skadelige Amnesty
International, og de mener jo at man godt må misinformere i deres tvivlsomme
sags tjeneste.

Fra : ML-78

Dato : 31-05-04 22:26

Ironi skrev:

> [...]
af et
> nyt liv!
> Derfor burde sådan noget som beskyttelse slet ikke eksistere, da det

Enhver der tidligere må have undret sig over indlæg der gav udtryk for,
at Ironi er en underlig fisk, har nu fået syn for sagn.

ML-78

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-04 04:48

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

> Enhver der tidligere må have undret sig over indlæg der gav udtryk for,
> at Ironi er en underlig fisk, har nu fået syn for sagn.

Om fornøjelses-sex -hobbyen dyrkes hyppigt eller aldrig, er at sammenligne
med om Tibet-turisme dyrkes ´hyppigt eller aldrig.

Endnu et dk.politik ontopic aspekt føjes til tråden, når man beskylder en
modig debatør for at være "en underlig fisk" fordi han ikke bekender sig til
de politisk korrekte erotik-for-erotikkens-skyld synspunkter. Interessant
ontopic afsløring.

Hvis film-buffs ikke anerkender porno som lige så ontopic i deres ng, som de
Oscar-vindende film, er de snobber og har ligeledes afsløret intolerance -
også ontopic.

Fra : -V-

Dato : 31-05-04 23:09

Ironi wrote:
> Jeg har aldrig haft et sexliv.

Et kort, men intenst øjeblik får jeg sgu helt ondt af dig.

Du går glip af en masse sjov, glæde og 3-sekunders lykkestunder. Til gengæld
slipper du for en masse brok bagefter - men det er måske bare her hos
mig....?

-V-

Fra : Ironi

Dato : 01-06-04 06:35

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et kort, men intenst øjeblik får jeg sgu helt ondt af dig.

Det skal du nu ikke have!

> Du går glip af en masse sjov, glæde og 3-sekunders lykkestunder.

I mine øjne er sex overfladisk og falsk. Det eneste som har rigtig værdi, er
den sjælelige forbindelse, der kan opstå mellem to mennesker (kærlighed).

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-04 07:52

"Ironi" <@> wrote in message
> [...]
er
> den sjælelige forbindelse, der kan opstå mellem to mennesker (kærlighed).

Der er vel en million ideologier knyttet til "the old in-out", og din er en
af disse

Min er, at kopulation er som at drikke en kop te sammen. Men mere
opreklameret. Og jeg ligger selv únder for romantik om sjælenes forenelse,
magten over et medmenneske, eller hvad man nu vil kalde det.

Fra : vadmand

Dato : 01-06-04 09:36

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse news:40bc1582$0$149

> I mine øjne er sex overfladisk og falsk.

Se, det ved du jo af indlysende grunde lige så lidt om som paven.

Per V.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 01-06-04 00:10

> [...]
et
> nyt liv!
> Derfor burde sådan noget som beskyttelse slet ikke eksistere, da det jo

Hvis dit navn ikke indikerer totalitær IRONI! Så må jeg sige at jeg mangler
ord...

Du kan ikke påstå at du er så dybt modtstander af det naturlige, pga. en
religon eller andre sære grunde?
Det du er blevet udsat for kaldes i daglig tale hjernevask hvis du virkeligt
inderligt tror på det du skriver ovenfor.

På samme tid kalder du mig, nyhedsgruppen, dit fædreland og så resten af den
vestlige verden for unormale eller værre, og det bryder jeg mig ikke om

Mvh. Martin

Fra : Ironi

Dato : 01-06-04 06:30

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> mig

> et
>
> Hvis dit navn ikke indikerer totalitær IRONI! Så må jeg sige at jeg
mangler
> ord...

Nå!

> Du kan ikke påstå at du er så dybt modtstander af det naturlige, pga. en
> religon eller andre sære grunde?

Sex er kun naturligt, hvis formålet er at lave et barn!

> Det du er blevet udsat for kaldes i daglig tale hjernevask hvis du
virkeligt
> inderligt tror på det du skriver ovenfor.

Pjat!

> På samme tid kalder du mig, nyhedsgruppen, dit fædreland og så resten af
den
> vestlige verden for unormale eller værre, og det bryder jeg mig ikke om

At dyrke sex uden at formålet er at få børn, er desværre blevet det normale.
Menneskets liderlighed og overfladiske levevis er det stik modsatte af,
hvordan vi som mennesker burde opføre os!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-06-04 08:51

Ironi wrote:
> "Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sex er kun naturligt, hvis formålet er at lave et barn!

Forkert.

Flere dyr - herunder så forskellige arter som delfiner og visse aber -
dyrker sex for sjov.

Så der er absolut intet "unaturligt" i at dyrke sex for sjov.

> Pjat!

Det lyder da nærmest som om du har en seksualneurose i Norman Bates-klassen?

> At dyrke sex uden at formålet er at få børn, er desværre blevet det
> normale. Menneskets liderlighed og overfladiske levevis er det stik
> modsatte af, hvordan vi som mennesker burde opføre os!

Det ville nok være en ide for dig at søge professionel hjælp, hvis du skal
kunne fungere i dette samfund. Enten hos en luder eller en psykiater, du
vælger selv. Du har stadig muligheden for at få taget trykket hos
førstnævnte før du ryger definitivt i kløerne på sidstnævnte...

Hvis du da altså ikke bare grundlæggende er en primitiv provokatør, som
bevidst overdriver nogle "lånte" ekstreme synspunkter for at få billig
opmærksomhed gennem støj, hence the nick.

Anders Peter Johnsen

Fra : Ironi

Dato : 01-06-04 10:34

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40bc34d6$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Forkert.
>
> Flere dyr - herunder så forskellige arter som delfiner og visse aber -
> dyrker sex for sjov.

Vi er vel som mennesker nået op på et lidt højere niveau i udviklingen end
andre dyr, eller er jeg virkelig den eneste?

> Så der er absolut intet "unaturligt" i at dyrke sex for sjov.

> Det lyder da nærmest som om du har en seksualneurose i Norman
Bates-klassen?

Jeg har ikke slået nogen ihjel endnu!

> Det ville nok være en ide for dig at søge professionel hjælp, hvis du skal
> kunne fungere i dette samfund.

Aldrig i livet. Så melder jeg mig hellere frivilligt ud af samfundet!
I kan jo passende forsørge mig, så jeg slipper for at bevæge mig ud blandt
alle idioterne!

> Enten hos en luder

Og blive smittet med diverse sygdomme?
Ellers tak!

> eller en psykiater, du vælger selv.

Jeg vælger ingen af delene!

> Du har stadig muligheden for at få taget trykket hos
> førstnævnte før du ryger definitivt i kløerne på sidstnævnte...

Du mener altså, at jeg er psykisk syg?

> Hvis du da altså ikke bare grundlæggende er en primitiv provokatør, som
> bevidst overdriver nogle "lånte" ekstreme synspunkter for at få billig
> opmærksomhed gennem støj, hence the nick.

Jeg hader støj!

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-04 15:41

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40bc34d6$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Så der er absolut intet "unaturligt" i at dyrke sex for sjov.

Vrøvl. Intet dyr, heller ikke mennesket, dyrker nogensinde sex "for sjov".
Sex har _altid_ et meget seriøst og ofte skjult formål, selvom det ikke
nødvendigvis er at få børn.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Helvard

Dato : 01-06-04 19:19

> At dyrke sex uden at formålet er at få børn, er desværre blevet det
normale.
> Menneskets liderlighed og overfladiske levevis er det stik modsatte af,
> hvordan vi som mennesker burde opføre os!

'To deny our own impulses, is to deny the very thing that makes us human'
- Mouse

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 01-06-04 22:50

> At dyrke sex uden at formålet er at få børn, er desværre blevet det
normale.
> Menneskets liderlighed og overfladiske levevis er det stik modsatte af,
> hvordan vi som mennesker burde opføre os!

Du kan ikke benægte din egen natur...
Det er dig og ikke Bo W. der virker sær i denne tråd, bare så du er klar
over det..

Mvh. Martin

Fra : vadmand

Dato : 01-06-04 23:03

> normale.
>

> Du kan ikke benægte din egen natur...

Det kan man faktisk sagtens. Det er en af grundene til at verden serud, som
den gør - især fordi folk, der fornægter deres egen natur, forlanger at
andre også skal gøre det. Se bare Talebanerne eller USA's
born-again-christians.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-04 04:59

"ulla" <brummes@yahoo.dk> wrote in message
> Begynder så småt at tro at Hr. Bo Warming slet intet sexliv har...Eller
> overhovedet nogensinde HAR haft....

I princippet kunne man tænke sig, at de børn jeg fik før Sædhjælpsfondets
start, også blev undfanget ved kunstig insemination. Men er dit forsøg på
mudderkastning af interesse for tråden eller nogen af de tre ng som den helt
ontopic er postet til?

> [...]
> selv gang på gang og ikke have andre grænser, udover de indlysende.....
> Hurra for frisindet og lysten til at eksperimentere!

Og min eksperimenterelyst vedr porno, som er trådstartens emne - er den
mindre frisindet end korporlig erotik?

Anklager om snævertsyn sætter kolorit på kedelig debat - men indflet dit
svar i trådstarten så vi har en chance for at forstå HVAD du oplever som
snævertsynet.

Iøvrigt er porn for mænd så måske du taler som den blinde om farverne.
Kvinder sidder på en guldgrube og behøver ikke porno-nødløsningen. Og den
nemme adgang til den ægte vare, betyder at de "holdes nede"/"holdes
uintelligente" og aldrig får trænet deres fantasi. Faktisk kan man på dette
punkt kalde kvinder for generelt snævertsynede, og det er jo også derfor at
kvinder er intolerante overfor porno og prostitution, langt mere end mænd.'

Oscar-vinder kommeteen er i kort snor af magtfuldt patriarkat og tillader
kun prisbelønnelse af godhedsindustriens romantiske kvindeforherligende
film. Saglig tolerant holdning savnes.

Fra : Maria de Francis

Dato : 16-06-04 17:50

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

Sir Cut-a-Lot was here

>Saglig tolerant holdning savnes.

Tja,.....det er også det indtryk du efterlader.

Mvh
Maria de Francis

--
Plej dit karma-
Opfør dig ordentligt

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-05-04 21:25

On Mon, 31 May 2004 20:17:32 +0200, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

>Noget særligt er gangbang hvor mange mænd skal ydmyge en kvinde og føle sig
>vindere derved.Det forekommer hos uuddannede bl.a. vesterhavsfiskere og

Gælder det kun dem ved Vesterhavet? Tror du, at der er forskel på
Hirtshals og Esbjerg? Hvad med bornholmerne - gangbang'er de slet
ikke?

Mvh,

Morten

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-04 21:28

"Morten Nielsen" <FJERNusenet@mortenn.dk> wrote in message

> Gælder det kun dem ved Vesterhavet? Tror du, at der er forskel på
> Hirtshals og Esbjerg? Hvad med bornholmerne - gangbang'er de slet
> ikke?

Der er yderst få sikre beskrivelser af gangbang og nogle er fra
Frederikshavn samt Vestkyst-havne, hvor en pige er blevet lokket ombord og
besætningen er gået amok - og en pige der betræder sådant skib er næppe
fiskeriinteresseret.